מערכת COL | יום ו' תמוז ה׳תשע״ח 19.06.2018

מנשה זליכה סגר מעגל בקריית מלאכי • מרגש

בשבוע שעבר דיווחנו כאן על חגיגת "בר מצווה משותפת" למחזור הארבעים בנחלת הר חב"ד בקריית מלאכי, אותו מארגן מידי שנה הרב יוסף הרטמן • בעקבות האירוע, מצא מנשה זליכא בארכיון המשפחה תמונה היסטורית • לסיפור המלא
מנשה זליכה סגר מעגל בקריית מלאכי • מרגש
למעלה: מחזור ראשון של נערי הבר מצווה עם הרב הרטמן בכותל, תשל"ח. למטה: רנ"ג מנשה זליכא עם הרב הרטמן. משמאל: בר מצווה בכותל, תנש"א

בשבוע שעבר דיווחנו כאן על חגיגת "בר מצווה משותפת" למחזור הארבעים בנחלת הר חב"ד בקריית מלאכי, מטעם "המכון לבר מצווה" אותו ייסד, מנהל ומפעיל בהתנדבות במשך ארבעים שנה הרב יוסף הרטמן שליח הרבי לנחל'ה. בעקבות זאת מצא מנשה זילכה בארכיונו את תמונת המחזור הראשון משנת תשל"ח ושיגרה אלינו.

בתמונה: מימין המורה הרב רפי חרותי מכוסה בטלית על ראשו, באמצע אביו מר יעקב זילכה ז"ל-נציג ההורים. הרב יוסף הרטמן יוזם הרעיון, שליווה את החוגגים לכותל עומד מצד שמאל, לידו עומד הנער מנשה זילכה האחרון בשורה.
מנשה התחזק ברוחניות והפך לשומר תורה ומצוות והקים משפחה לתפארת, כמו עוד עשרות ומאות נערים, שלמדו במכון. היה רס"ר בכיר במשך שלושים שנה בבסיסים קריית מלאכי ומשמר הנגב.

זו כוחה של פעולה נמשכת: בשבוע שעבר, בגימנסיה "דרכא" בירך מר מנשה זילכה את המחזור הארבעים בשם המחזור הראשון. ב"ה נסגר המעגל! מרגש.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.