מערכת COL | יום ד' תמוז ה׳תשע״ח 17.06.2018

מנפלאות קו כפר חב"ד-ביתר: הנוסעים דורשים קו ייעודי

עשרות אנשים, נשים וטף, המתינו אמש מוצ"ש בתחנת כפר חב"ד לקו אלעד-כפר חב"ד-ביתר עד בוש, כשעה וחצי, עד שהוזעק אוטובוס ממודיעין עילית שאסף את הנוסעים לאחר 12 בלילה • מסתבר, כך לפחות לפי עדויות נוסעים, כי הנהג מילא את האוטובוס בתחנות באלעד, ו'דילג' על תחנת כפר חב"ד • נוסעים מספרים ל- COL: "זאת לא הפעם הראשונה שיש תקלות במוצאי שבת וחג, דורשים קו ייעודי" • לסיפור המלא>>
מנפלאות קו כפר חב
דורשים קו ייעודי כפר חב"ד-ביתר. נוסעים ממתינים אמש מוצ"ש, בכפר חב"ד

כתבי COL

רבות כבר דובר על הקו אלעד-כפר חב"ד-ביתר, קו 131, שיצא לדרכו כסוג של 'טלאי' בכדי לפתור מצוקה אמיתית של חסידי חב"ד הזקוקים לתקשורת מעת לעת בין שני היישובים, ביתר עילית, ובירת חב"ד באה"ק. הקו הקיים 131 דרך אלעד נתן מענה מסויים, בעיקר לשמחות חתונה הנערכות בכפר בשעות הלילה, אך מה שאירוע אמש, מוצ"ש, מחייב חשיבה מחודשת על הנושא.

אמש, התחנה בכפר חב"ד. זוגות צעירים, הורים, ילדים, תינוקות עם עגלות, צעירים ומבוגרים. כולם ממתינים עד בוש לקו המיוחל, 131 שיצא עפ"י הלו"ז, מאלעד בשעה 22:15. אם אין פקקים, הקו צריך להגיע בסביבות 22:45 לכפר חב"ד.

חולפת השעה המשוערת, והממתינים מתקשרים למוקד החברה, משהו מתבקש, כשאין לוח דיגיטלי שמורה היכן האוטובוס, ובעוד כמה זמן יגיע, אם בכלל.




אנשים נשים וטף, ממתינים בכפר חב"ד לקו המיוחל: אמש מוצ"ש, בתחנה בכפר חב"ד

מספרת ל-COL אחת מהנשים שהמתינו בתחנה:
"התקשרנו למוקד, ונאמר לנו ש'העניין בבדיקה". כך בינתיים שעון הזמן רץ, ואנחנו פה בתחנה אחרי 11 בלילה, מבוגרים, צעירים, ותינוקות, ממתינים ולא יודעים מה קורה. הבחנתי גם במלווים שאירחו בשבת, כשהם לא עוזבים את התחנה עד שיגיע האוטובוס... מסתבר כי הנהג כלל לא הודיע לחברה שהוא מלא ו'מדלג' על עשרות נוסעים בתחנת כפר חב"ד, וכך בחברה לא ידעו ולא דאגו לאוטובוס חלופי בזמן..."

"בשעה 11:10, לאחר ששוב התקשרו למוקד לשאול היכן הדברים עומדים, הודיעו ששלחו אוטובוס ממודיעין עילית. האוטובוס הגיע בשעה 12 בלילה. עלו עליו כמעט 30 נוסעים. רק לחשוב על ילד קטן שעולה ב-12 בלילה על אוטובוס ומגיע הביתה ב-1 בלילה..."





כשהתקשרו להודיע שהאוטובוס החלופי בדרכו לכפר חב"ד, שאל אחד הנוסעים את המוקדן: "כעת יפה מאוד, שלחתם אוטובוס חלופי. ומה תעשו כשהמקרה יחזור על עצמו בשבוע הבא, ושוב האוטובוס יהיה מלא באלעד?", שאל-תמה. "הרי גם אם הנהג יודיע שהוא מדלג על התחנה בכפר, יגרם גם כך איחור גדול", הוסיף להקשות. "פה אנחנו רק מוקד, מחר תתקשרו לברר אצל משרדי חברת 'קווים"', ענה לו המוקדן.


המתינו לאוטובוס שיצא מאלעד ב-22:15, עלו על אוטובוס חלופי לאחר 12:00 בלילה. כרטיס נסיעה מאמש

הנוסעים טוענים עוד, כי גם במקרה ואוטובוס מתמלא באלעד באופן חלקי, יתכן מצב שבכפר חב"ד רק חלק מהנוסעים יוכלו לעלות עליו, וחלקם ייאלצו למצוא דרכים אחרות לחזור הביתה. "זאת לא הפעם הראשונה שיש תקלות במוצאי שבתות. חייבים אוטובוס ייעודי בחזור מכפר חב"ד לביתר, במוצאי שבתות וחגים", אומרים לנו. "הוכח ולא בפעם הראשונה, שאי אפשר להסתמך על קו שיוצא מאלעד".

צפו בתיעוד וידאו:



כפי שדיווחנו ועקבנו כאן באתר, חסידי חב"ד בביתר ובבירת חב"ד דורשים מזה זמן רב קו ייעודי עבור קשר בין שני היישובים המתפתחים, ובהם מאות משפחות של אנ"ש חסידי חב"ד, עבור תלמידים ותלמידות הלומדים\לומדות בכפר חב"ד, ובכלל קשר רציף בין שני היישובים, מה שנענה עד עתה בתשובות לא מספקות מצד משרד התחבורה וחברת 'קווים'.

ביקשנו את תגובת חברת קווים עילית, וכשתתקבל נשמח לפרסמה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.