מערכת COL | יום ד' תמוז ה׳תשע״ח 17.06.2018

החל קמפיין ההתרמה של 'גן ישראל-בני הישיבות'

באחת השיחות אודות מחנות הקיץ הרחיב הרבי את מעלת התכניות אשר משפיעות על החניכים במשך כל השנה כולה, גן ישראל-בני הישיבות המתקיימת זאת השנה השלישית ברציפות הוכיחה את עצמה כמקום מיוחד ללמוד וליהנות בימי בין הזמנים אך מעבר לחוויות הרגילות המתקיימות בישיבות הקיץ ,הסיפורים והדמויות שונים מאוד, לפניכם הצצה קטנה למהפכה שקטה >> לסיפור המלא
החל קמפיין ההתרמה של 'גן ישראל-בני הישיבות'
אהרל'ה (השם המלא שמור במערכת) הגיע לישיבת הקיץ והתחבר מאוד עם מענדל אחד התלמידים השלוחים, בסיום התכניות, לפני שהם נפרדו הם קיבלו החלטה טובה להמשיך ולשמור על קשר באמצעות לימוד חסידות בטלפון כל יום, אהרל'ה ,שמתגורר בבורו-פארק התחבר כל כך לחסידות והיה מקפיד לבוא מידי יום בחודש תשרי האחרון ללמוד ולהתפלל ב-770 ביחד עם מענדל. וזה לא נגמר בזה ,כפי שכותב הרבי ב'היום יום' שחסיד הוא פנסאי ,אהרל'ה לא השאיר את לימוד החסידות בחיקתו או בחיק משפחתו ושיתף את חבריו הקרובים על התענוג שבלימוד החסידות, כיום הוא ומעל מניין מחבריו מגיעים ל-770 ללמוד חסידות ביחד עם מענדל.
האווירה המיוחדת במהלך הישיבת קיץ הינה חסידית רב גוונית, כאשר השלוחים והמדריכים מובילים חיות חסידית והתקשרות לרבי, לעיתים קרובות ההנהגות היו מגיעות לבני המשפחה ולפעמים עוררו שאלות .כך סיפר לנו יענקי, שאביו התקרב לחב"ד והחל ללמוד חסידות לפני כשנתיים, יענקי וגיסיו לא התחברו לרעיון וזה יצר חיכוכים בתוך הבית, בסייעתא דשמייא חבריו של יענקי נרשמו לישיבת הקיץ והוא הגיע בעקבותיהם, יענקי כמובן התאהב בלימוד החסידות ועבר בחודש אלול ללמוד בישיבת חב"ד, מיותר לציין את הכרת הטוב אשר אביו רוכש לישיבת הקיץ.
הרב זלמן טורנהיים מצוות הישיבת קיץ סיפר, כי בנוסף להשקעה המיוחדת בחומר הלימודים הנלמד ,משקיעים הרבה בהתוועדויות ובתכניות הליליות בהם מתוועדים ומספרים סיפורי חסידים לבחורים, לא פעם קרה שהרגעים הללו הם חיברו הרבה בחורים לחסידות, משה לא התחבר ללימודי החסידות וחיכה כל יום להתוועדות בערב, באחד הערבים, כאשר האווירה הייתה פתוחה סיפר משה לכולם: " גם אחרי שלמדתי כמה מאמרי חסידות לא הבנתי מה זה חסידות, כיום אני מבין שחסידות היא "המשפקיים "של החיים, רק דרכם אפשר לראות נכון את ענייני העולם, להבין ולהתחבר לבורא". זה בדיוק מטרתנו מסכם הרב טורנהיים, כך אנו מביאים את אור וחיות החסידות לכל אחד מהתלמידים שלנו. לפני כמה שבועות שמחנו לחגוג כל הצוות בחתונה של משה ,שהתחתן עם בחורה בת למשפחה חב"דית ובעז"ה יזכה לגדל בנים ובני בנים חסידים ומקושרים לרבי.
הנסתרות לה' אלוקינו, אבל אלו מהרגעים וסיפורים מיוחדים הנגלים לנו, ושיהיו זכורים לילדינו .
זו היא ישיבת קיץ גן ישראל-בני הישיבות, מעצמה חסידית שקטה הפועלת ומתרחבת השנה למעל מאה ועשרים בחורים מכל גווני הקשת בציבור החרדי.

לתרומה מקוונת
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.