מערכת COL | יום ל' סיון ה׳תשע״ח 13.06.2018

הפתעה: 'כפר חב"ד' ו'בנות חב"ד' משיקים מגזין חדש לנערות

שבועון 'כפר חב"ד', בשיתוף עם 'בנות חב"ד - בוגרות בת מלך', משיק לקראת ג' תמוז את 'לִבנות', ירחון לבנות חב"ד ● ב'לִבנות', המוגש בפורמט חדשני ומקורי, תכנים עשירים וחסידיים, משעשעים ורלוונטיים, הנוגעים לחייה של הבת החב"די, מאת טובי הכותבות ● "טבעי לגמרי שיוזמה כזו היא פרי שיתוף פעולה בין בנות חב"ד (בוגרות 'בת מלך', הפועלת כחלק מארגון 'נוער חב"ד'), יחד עם שבועון חסידי חב"ד בארץ ובעולם", כתבה העורכת בפתח המוסף  מגזין 'לִבנות' לנערות חב"ד
הפתעה: 'כפר חב
'לִבנות' - המגזין החודשי לנערות חב"ד מבית 'כפר חב"ד' ו'בנות חב"ד'

לראשונה בתולדות העיתונות החרדית, יוצא לאור שבועון מושקע ואיכותי לנערות, על טהרת הקודש.

שבועון 'כפר חב"ד', בשיתוף עם 'בנות חב"ד - בוגרות בת מלך', משיק בסוף השבוע את 'לִבנות', ירחון לבנות חב"ד.

הירחון החדש, למנויים בלבד, יוצא לאור לקראת יום ההילולא ג' תמוז, והוא מצטרף לחבילת 'כפר חב"ד', הכוללת מגזין איכותי וגדוש, מוסף לנשים 'משפחה חסידית' ומוסף לילדים 'קינדערלאך'.

ב'לִבנות', המוגש בפורמט חדשני ומקורי, תכנים עשירים וחסידיים, משעשעים ורלוונטיים, הנוגעים לחייה של הבת החב"די, מאת טובי הכותבות.

"מפגש חברות, במה של החלפת חוויות, התמודדות, התוועדות וגם פריקת רגשות. מקום שהוא ייחודי רק לנו – בנות חב"ד", כותבת העורכת חני גרינברג, מנהלת 'בת מלך - בנות חב"ד' בדברי ההקדמה של המגזין החדש.

"עיתון זה מוקדש לג' תמוז, התאריך שמוציא את כולנו מהשגרה: ההכנות אליו והמשמעות שלו בעבורנו. עם זאת נתנו מקום גם לנושאים אקטואליים נוספים.

"ריכזנו את מיטב הכותבות והרעיוניסטיות בעבורך – בגיליון הבא את מוזמנת להיות חלק מהן!

"זכות גדולה זכינו שהעיתון יוצא לאור במסגרת שבועון 'כפר חב"ד', השופר של הרבי, שקיבל במשך השנים עידודים וברכות רבות. טבעי לגמרי שיוזמה כזו היא פרי שיתוף פעולה בין בנות חב"ד (בוגרות 'בת מלך', הפועלת כחלק מארגון 'נוער חב"ד'), יחד עם שבועון חסידי חב"ד בארץ ובעולם.

"בשיחת ט"ו בתמוז תשמ"ה אומר הרבי, שמשנה לשנה הרבי ממשיך ונמצא לגמרי איתנו, ואדרבה, הוא רק מוסיף ונעשה "חי יותר, חזק יותר ופעיל יותר" בזכות ובכוח העשייה שלנו – בנותיו!

"תהא במה חדשה זו הפעולה האחרונה שנותרה כדי לסיים את הגלות ולהחיש את הגאולה, בה 'נזכה זעהן זיך מיטן רבין – להתראות עם הרבי – תכף ומייד ממש!!'".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.