מערכת COL | יום כ"ט סיון ה׳תשע״ח 12.06.2018

"שבת קודש עם הרבי": השלוחים ומקורביהם מתאחדים

יוזמה מיוחדת של צעירי אגודת חב"ד בארץ הקודש תאחד את שלוחי הרבי – מנהלי בתי חב"ד ובאי בתי כנסת חב"ד בכל הארץ, בתכנית ייחודית "שבת קודש עם הרבי" - 24 שעות של חיזוק ההתקשרות לרבינו לציון מלאות 24 שנים ליום ההילולא • במסגרת התכנית יהיה לימוד משותף מתוך חוברת מיוחדת שיצאה לאור, שמעניקה תוכן מרתק שמותאם במיוחד ליום הגדול והקדוש • לסיפור המלא
והיו נכונים. את השבת הקרובה, ג' תמוז, יום ההילולא הכ"ד של הרבי, ינצלו שלוחי הרבי ומקורביהם לחיזוק ההתקשרות לרבינו עם תכנית "שבת קודש עם הרבי" – יוזמה ייחודית של צעירי אגודת חב"ד בארץ הקודש.

מטרת התכנית, אומרים בצעירי אגודת חב"ד, היא למקד את השבת כולה בדמותו המאירה של הרבי, בלימוד תורתו ובהליכה בדרכיו ובאורחותיו, ועל-ידי כך לחזק את ההתקשרות לרבי בקרב רבבות באי בתי חב"ד, והיא תופעל במאות בתי חב"ד וקהילות אנ"ש ברחבי הארץ.

החוברת הייחודית יצאה על-ידי אגף ההוצאה-לאור בצאגו"ח במיוחד עבור השבת. יש בה תכני לימוד ועיון בתורת הרבי – מאמר חסידות מבואר על-ידי 'מבצע תורה', שיחת קודש מיוחדת מהתוועדות של הרבי, סיפור על הרבי, סקירה על ניגוני הרבי בליווי הסברים, ביוגרפיה קצרה של הרבי ותכנים נוספים המותאמים לקהל באי בתי חב"ד.

החוברת, בעריכת ר' לוי שייקביץ, מיועדת הן ללימוד בבית חב"ד ובבית כנסת חב"ד במהלך השבת, הן לחלוקה למתפללים כדי שיחלקו את תכניה עם בני ביתם בשולחן השבת. נוסף על כך וכהכנה לשבת, יסופקו פרסומים לתליה בבית הכנסת ולהפצה בין המקורבים.

"ג' תמוז הוא יום שמוקדש להעצמת ההתקשרות והחיבור לנשיא הדור, והוא גם הזדמנות נכונה להפצת מעיינות הרבי לכלל ישראל", אומר הרב יוסף יצחק אהרונוב, "מתוך ציפייה ואמונה חזקה שיהיה זה ה'ג' תמוז' האחרון בגלות ונזכה תיכף ומיד לראות במלך ביופיו".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.