מערכת COL | יום כ"ט סיון ה׳תשע״ח 12.06.2018

תות"ל בני ברק: עשרה כרטיסי טיסה הוענקו ל'תמימים' • גלריה

עשרה מתלמידי התמימים בישיבת תות"ל בית מנחם בבני ברק זכו בכרטיס טיסה לרבי • תרגשות רבה אחזה בקרב התמימים עת הוכרזו שמות מניין הזוכים בכרטיס טיסה לרבי • הזוכים השקיעו רבות ב'מבצע הכנה' לקראת ג' תמוז שכלל משימות חסידיות ולימודיות שדרשו מאמץ והשקעה • הזוכים יסעו כקבוצה מגובשת יחד עם תלמידי השלוחים ומנהל הישיבה, ויחוו יחדיו את המסע המרגש • לסיפור המלא
תות
צילום: שמואל עמית
אמש נערך כנס שסיכם את שלבי מבצע ההכנה לקראת ג' תמוז, אותו יזמו וניהלו התלמידים השלוחים בישיבה הת' מנחם ישראל, הת' שמואל קעניג והת' מוישי קופרשמידט, במהלכו הוכרזו שמות של שבעה תמימים שקיבלו את מירב הנקודות שנצברו על ידם במבצע ההכנה, אליהם נוספו עוד שלשה תמימים ששמם עלה בגורל.

הרב ישראל וינפלד שהנחה את הכנס פתח בדבר מלכות מתוך מעניין שליחת המרגלים של משה ויהושוע וההבדל ביניהם בעבודת ה', כשלאחר מכן הזמין לשאת דברים את הרב זעליג אלטהויז משפיע בתות"ל לוד שהמחיש באמצעות סיפורים מרגשים את החשיבות הרבה שהרבי רואה כל תמים באופן אישי ורוצה בקידומו בתורה וביר"ש על ידי שהותו בתומכי תמימים.

לאחר צפיה במראות קודש מהרבי דיבר מנהל הישיבה הרב לוי רוזנברג על כך שהרבי לא נשאר חייב למי שמשקיע בלימוד השיעורים היומיים מתוך חיות ועיון.

הרב מ"מ זלמנוביץ סיכם מנקודת מבטו כמשגיח את ההתלהבות הרבה שאחזה בתמימים שניצלו כל רגע פנוי ללימוד בע"פ, לביצוע משימות חסידיות ולהשתתפות בסדרי לימוד מיוחדים בהפסקות.
בשלב זה, כשהמתח בין התמימים הגיע לשיא, עלה התמים השליח מנחם ישראל והכריז בזה אחר זה על שמות שבעה תמימים שצברו את מירב הנקודות במבצע וזכו כל אחד בכרטיס טיסה ובמימון השהות אצל הרבי, שמות הזוכים: הת' מנחם מענדל פיינטוך, הת' אורי מרציאנו, הת' שניאור זלמן קנטרוביץ, הת' יאיר שרעבי הת' שמואל חיל, הת' מנחם מענדל ביטון והת' אברמי ברוד.

ובהגרלה שנערכה בין שאר משתתפי המבצע עלו בגורל הת' יהודה ריינוהולד, הת' צבי לפידה והת' שמעון בורשטיין שאף הם יצטרפו למסע המתוכנן לחצרות קדשינו.

את רגעי השמחה הבאים קשה לתאר במילים, הזוכים המאושרים נישאו על כתפיים אל תוך ריקודי 'טייערע ברידער' סוערים בליווי נגינתו של הת' שמואל חייל, ובמשך שעה ארוכה רגשות השמחה גאו ומצאו את ביטויים בריקודים חסידיים אותם היה קשה לעצור.

נמשיך לעקוב ולדווח בע"ה על הנסיעה המיוחדת.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.