מערכת COL | יום כ"ח סיון ה׳תשע״ח 11.06.2018

קנצלר אוסטריה בביקור בכותל המערבי

סבסטיאן קורץ, קנצלר אוסטריה ופמלייתו בין היתר עם שר החינוך, המדע והמחקר של אוסטריה וראש הקהילה היהודית באוסטריה לביקור בכותל המערבי במסגרת ביקור רשמי בירושלים • הקנצלר נשא תפילה אישית וכתב בספר האורחים של הכותל המערבי כי "זהו כבוד גדול לבקר שוב בכותל המערבי, מקום של קדושה ושלווה. מקום של חשיבות נצחית לעם היהודי" • לסיפור המלא
 קנצלר אוסטריה בביקור בכותל המערבי
צילום: הקרן למורשת הכותל המערבי
סבסטיאן קורץ, קנצלר אוסטריה ופמלייתו בין היתר עם שר החינוך, המדע והמחקר של אוסטריה וראש הקהילה היהודית באוסטריה לביקור בכותל המערבי במסגרת ביקור רשמי בירושלים.

הקנצלר שאל על תחושת הביטחון בירושלים והתרגש מאוד לשמוע שבשנים האחרונות חלה עליה במספר המבקרים בירושלים ובכותל המערבי ושרק בימים האחרונים, על אף ימי הרמדאן ביקרו בה עשרות אלפים.

בהגיעו, נפגש מר קורץ עם תלמידי חיפה שהיו במקום במסגרת ביקור בית ספרי ושוחח עימם על חשיבות הכותל המערבי. הוא אף הצטלם איתם בלבביות.

רב הכותל המערבי הרה"ג שמואל רבינוביץ אמר עם הקנצלר פרק קכ"א בתהילים ובירך אותו בתפילת שלמה המלך שכל תפילותיו ותפילות אוסטריה יתקבלו ברצון.

הקנצלר נשא תפילה אישית וכתב בספר האורחים של הכותל המערבי כי "זהו כבוד גדול לבקר שוב בכותל המערבי, מקום של קדושה ושלווה. מקום של חשיבות נצחית לעם היהודי".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.