מערכת COL | יום ד' ניסן ה׳תשס״ה 13.04.2005

תושבי חולון חגגו את י"א בניסן

האירועים והחגיגות לקראת י"א בניסן, יום הולדתו של הרבי, נפתחו בחולון באירוע חגיגי ומרגש, ובהשתתפותם של כ-500 מתושבי העיר – אנשים, נשים וטף. הערב נערך בראש חודש ניסן בחצר בית כנסת חב"ד בחולון, ברוב פאר והדר וליד שולחנות ערוכים בכל טוב. פתח את הערב הרב דוד גורארי', ראש כולל "אהלי אריה", שריתק את השומעים במשמעותו של יום הולדת נשיא הדור וסגולותיו המיוחדות לישועת עם ישראל. את הנאום המרכזי נשא הרב שמעון גרליק, רב המרכז הרפואי הגליל המערבי, אשר בשפתו המיוחדת הצליח לעורר את המשתתפים לחיזוק בהתקשרות אל הרבי, תוך שילוב סיפורים וחוויות אישיות מביקוריו אצל הרבי. בהמשך, נשאו דברים הרב אורי גמסון, רב בית-הכנסת המרכזי שיכון ותיקין; הרב יוסף מירלשוילי, רב קהילת יוצאי גרוזיה; והרב משה פינקוביץ, רב בית-הכנסת "אחים ורעים". גלריית תמונות ב'כתבה מלאה'
תושבי חולון חגגו את י
צילום: מאיר דהן
רגעי התרגשות מיוחדים ניכרו על פני המשתתפים עם הופעתם המשותפת של הרבנים הראשיים לחולון, הרב יוחנן גורארי' והרב אברהם יוסף.

הרב גורארי' נשא דברים על גודל המעמד והקשר המיוחד שיש לכל אחד אל הרבי מנהיג דורנו, ולאחריו נשא דברים הרב אברהם יוסף אשר הצהיר בפתח דבריו כי "כולנו שלוחיו של הרבי להפיץ אור וקדושה בעולם" והוסיף לציין את פועלו של הרבי והשפעתו על כל אנשי הדור.

המעמד המרגש הגיע לשיא מיוחד עם בואו של הרב הראשי לישראל, הרב יונה מצגר. למרות השעה המאוחרת, נותרו משתתפים רבים לשמוע את דברי הרב אודות פועלם המבורך של שלוחי הרבי הפועלים בארץ ובעולם ללא לאות ומגשימים למעשה את שאיפתו הגדולה של הרבי – להכין את העולם לקראת הגאולה.

הרב הראשי ציין בדבריו לשבח מיוחד את פועלו של הרב גורארי' ברחבי העיר חולון להגדיל תורה ולהאדירה.

הערב נחתם בדבריו של הרב ירחמיאל גורליק, מנהל בית חב"ד שקרא למשתתפים לקבל על עצמם החלטות טובות לקראת יום הולדתו של הרבי, באמצעות טפסים מיוחדים שהונפקו לשם כך. ואכן, רבים מהמשתתפים קיבלו על עצמם בו במקום החלטות שונות להוספה בלימוד התורה, בקיום המצוות ובהתקשרות אל הרבי. בין היתר, נוסדו במקום לפחות שישה שיעורים חדשים (!).

לאחר מכן נערכה הגרלה על סדרת הספרים "אגרות קודש", בו זכתה אחת המשתתפות שדקות ספורות לפני ההגרלה נטלה על עצמה החלטה טובה להוסיף בלימוד תורתו של הרבי.

הערב המרגש נערך בשיתוף פעולה של בית חב"ד חולון, עם בית כנסת חב"ד ותלמידי ישיבת חב"ד בחולון, ביוזמתו ובארגונו של הרב דוד גורארי', ראש כולל "אהלי אריה".
לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
2 תגובות
3.
לדוד וירחמיאל
ד' ניסן ה׳תשס״ה
אחלה אירוע כל הכבוד
6.
Yasher Koach
ה' ניסן ה׳תשס״ה
to talmidim hashluchim of cholon!! hatzlacha raba.

chaveirim
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.