מערכת COL | יום כ"ז סיון ה׳תשע״ח 10.06.2018

מרגש: נציגי 'חמ"ה' העניקו 25 זוגות תפילין ללוחמים

משלחת של חברי ארגון 'חמ"ה' (חבורת מזכי הרבים) מארה"ב ואירופה, הגיעה לביקור בארץ הקודש, נוכח המצב הביטחוני המתוח. הפעילים, חסידי חב"ד ומקורביהם העניקו 25 זוגות תפילין ללוחמי מג"ב המוצבים בחברון ● אנשי המשלחת ביקרו גם בעוטף עזה, קיימו פעילות עם החיילים בסוללת 'כיפת ברזל' והעניקו שתיה, שוקולדים וסיגריות ללוחמים ● מחמ"ה באהבה
מרגש: נציגי 'חמ


משלחת של חברי ארגון 'חמ"ה' (חבורת מזכי הרבים) מארה"ב ואירופה, הגיעה לביקור בזק בארץ הקודש, נוכח המצב הביטחוני המתוח. זו הפעם השנייה בשנה האחרונה שמשלחת כזו מגיעה ארצה ופועלת עם חיילי צה"ל, בעיקר מיוצאי ברית-המועצות לשעבר.

הפעילים, חסידי חב"ד ומקורביהם העניקו 25 זוגות תפילין ללוחמי מג"ב המוצבים בחברון. בהמשך, ביקרו גם בעוטף עזה, קיימו פעילות עם החיילים בסוללת 'כיפת ברזל' והעניקו שתיה, שוקולדים וסיגריות ללוחמים – שהתרגשו מאוד.

הרב הלל זלצמן, מייסד ומנכ"ל 'חמ"ה' זה 50 שנה, אמר: "איננו יכולים לעמוד מנגד בשעה שהתושבים בדרום נאבקים בטרור הקסאמים והעפיפונים. בשנה שעברה הכנסנו ספר תורה לזכות חיילי צה"ל, בהשתתפות שר הביטחון אביגדור ליברמן, והשנה החלטנו לתת זוגות תפילין. אנחנו שוקדים כעת על פעילות נוספת עם החיילים בחברון ובעוטף עזה ובקרוב נוציא אי"ה משלחת נוספת – בסיוע נציגנו בארץ הרב שמואל לוין".

השליח הרב יעקב ספיטצקי שהשתתף בפעילות, הוסיף: "אין ספק שהתפילין שחילקנו לחיילים מוסיפות ב'וראו כל עמי הארץ כי שם ה' נקרא עליך ויראו ממך' – כפירוש הידוע שמדובר בתפילין. העובדה שעוד עשרות חיילים יניחו מעתה תפילין כל יום, מגבירה את הביטחון בארץ ישראל וגורמת לנחת רבה לכ"ק אדמו"ר נשיא דורנו".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.