מערכת COL | יום י"ז סיון ה׳תשע״ח 31.05.2018

מעמד הסמכת רבנים במכון החסידי טכנולוגי

מעמד מרגש רב רושם, נערך השבוע במכון התורני טכנולוגי בצפת. כאשר בשעה טובה ומוצלחת, תלמידי מסלול 'הנדסאי חשמל', סיימו את לימודי הסמיכה לרבנות ● הסמכת רבנים
מעמד הסמכת רבנים במכון החסידי טכנולוגי
מעמד מרגש רב רושם, נערך השבוע במכון התורני טכנולוגי בצפת. כאשר בשעה טובה ומוצלחת, תלמידי מסלול 'הנדסאי חשמל', סיימו את לימודי הסמיכה לרבנות.

במשך שנה וחצי, בהתאם להוראת הרבי ששעות הקודש יהיו רבות על שעות לימודי החול, ניצלו תלמידי המכון את שעות הבוקר ללימודי ה'סמיכה' כאשר במקביל שעות אחר הצהריים נוצלו ללימודי חשמל אינטנסיביים.

השילוב בין לימודי הסמיכה ולימודי החשמל היווה אתגר גדול עבור התלמידים. עובדה זאת, הגבירה עוד יותר את השמחה וההתרגשות במעמד שנערך השבוע.

את המעמד כיבדו בנוכחותם הרבנים החשובים הרב שמואל אליהו מרא דאתרא דעיה"ק צפת, והרב יוסף יצחק וילשנסקי שליח הרבי וראש ישיבות חח"ל צפת, והרב מרדכי ביסטריצקי מרא דאתרא דקהילת חב"ד ואחראי על מחלקת הכשרות בעיר.

שלושת הרבנים נשאו דברי ברכה והתעוררות וחיזקו את ידי התמימים להתמיד בלימודם ובהשקעתם, עד אשר יפעלו את ביאת משיח צדקינו במהרה בימינו.

אחד מתלמידי המסלול, ר'  רפאל אמיתי, ריגש את קהל השומעים בדבריו כשהיטיב לתאר את הקשיים והאתגרים שעמדו בפניו ובפני חבריו, עד שהגיעו לרגע מיוחד זה. רפאל העביר במסר לחבריו את מאמר חז"ל 'יגעת ומצאת תאמין!'.

תודה מיוחדת ניתנה ע"י המנהל החינוכי הרב אזרף שיחי' לרבנים שלמה קופצ'יק ותומר רום שיחי', שסייעו בידי התמימים ללמוד את ההלכות הנדרשות כדי שיעברו בהצלחה רבה את המבחנים.

את האירוע הנחה בטוב טעם ראש ישיבת חנוך לנער והמכון החסידי טכנולוגי הרב חיים אליעזר וילשנסקי.

לסיום קיבלו התלמידים המוסמכים את תעודות ההסמכה מאת הרבנים החשובים.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.