מערכת COL | יום י"ז סיון ה׳תשע״ח 31.05.2018

איש התקשורת סוער: "להיות כה מנותק גם מההיסטוריה שלך?"

שי גוֹלדן הוא סופר, עיתונאי ואיש טלוויזיה ישראלי שהחליט לעלות על הכתב בפוסט מיוחד את ההסבר שלו, על 'סערת התפילין' מנתב"ג • "באמת, צריך לסגור את המדינה, או לתת אותה לפלסטינים, לחזור לגולה ושם להיות שוב מיעוט נרדף ומושא לפוגרומים, שואות, גירושים, אינקוויזיציה ומה לא" • לפוסט המלא
איש התקשורת סוער:
צילום: פייסבוק
סיפור 'סערת התפילין' בנתב"ג שאירע לשליח הרבי ומנהל בית חב"ד בפסגת זאב, הרב מאיר הרצל, לא דילג על אף עיתונאי, שאפילו אם הוא מאמין במעט ביהדות.

שי גוֹלדן - סופר, עיתונאי ואיש טלוויזיה ישראלי, פרסם פוסט אישי בפייסבוק שלו, ובו הוא מציג את עמדתו - ושואל: "האם התבלבלתם לגמרי"?

וכך כותב גולדן: "רציתי להגיד לעניין הזה של "סרטון התפילין", שיהודי שמפריע לו בעין לראות יהודי אחר מניח תפילין, או לראות יהודי שמשכנע יהודי אחר להניח תפילין, הוא יהודי שלא מבין מה הסיבה בגללה קמה מדינת היהודים.

"וניחא שהוא לא מרגיש שום חיבור לדתו ומסורתו - זכותו. אבל להיות כה מנותק גם מההיסטוריה שלך, שרצופה דיכוי אלים ושיטתי של כל ביטוי יהודי חיצוני על רקע אנטישמיות, זה כבר באמת דרגה מסוג מאד מפותח של חוסר חיבור למציאות.

"מקרה קלאסי של: התבלבלתם לגמרי. חופש דת הוא ערך יסוד במדינה הדמוקרטית שלנו. אה, והיהודית. קטע מדכא, אה? שדווקא יהודים ויהדות יש בארץ ישראל. איזה קטע מבאס. באמת, צריך לסגור את המדינה, או לתת אותה לפלסטינים, לחזור לגולה ושם להיות שוב מיעוט נרדף ומושא לפוגרומים, שואות, גירושים, אינקוויזיציה ומה לא.

"במרתפי האינקוויזיציה ובמחנות הריכוז אף אחד לא הניח תפילין. היה יותר קל. כן, לדעתי זה הפיתרון הסביר היחיד שיניח את דעתם של הניאו-ליברלים המופרעים האלה", הוא מסיים את הפוסט.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.