מערכת COL | יום ט"ו סיון ה׳תשע״ח 29.05.2018

'ארבע על ארבע': בנות אח"ת השתתפו בכנס מליגה אחרת

בנות אח"ת מכל רחבי הארץ נפגשו ברמת-מן בצהריי אסרו חג השבועות • גולת הכותרת של הכינוס היא 16 דוכני הפעילות המיוחדים • כל מתמידה ומצטיינת קיבלה פרס מיוחד שהושקע בו ממון רב • מי שעומדת מאחורי ההצלחה היא יו"ר הארגון הגב' מוסיה מנדלזון מבני-ברק • לכתבה המלאה
'ארבע על ארבע': בנות אח
צהרי אסרו חג השבועות, וביה"ס ברמת גן לובש חג.

המתחם הענק מסודר בדוכנים מרהיבים עם שילוט תואם בהקשר לתהילים, הבלונים הסגולים מוכנים והכל כל כך מזמין ומחמם את הלב. כן, גם השמש החמה במיוחד...

בנות אח"ת מכל רחבי הארץ מתחילות לזרום אל המתחם. לאחר מפגשי חברות, התרעננות וכיבוד קל המחולק לכל אחת מתחילים בכינוס הפתיחה.

הכינוס נפתח בסרטון מיוחד שהופק לכבוד האירוע ובו הסבר על נושא הכנס - ארבע על ארבע - כנס מליגה אחרת. הג'ינגל שחובר במיוחד לכנס גם הוא העביר את המסר- אנחנו, נבחרת אומרות התהילים, מליגה אחרת! יש לנו כוח להתגבר על כל המכשולים ולהגיע אל היעד.

הגב' חוי כץ שמנחה את הכנס בטוב טעם מזמינה את רב מרכז העיר בני ברק - הרב יוסף-יצחק בלינוב לשאת דברי ברכה. הרב, המלווה את הארגון לאורך כל השנה בכתיבת מדור ההלכה בעלון, חזר והדגיש בדבריו המרגשים את הזכות הגדולה של כל מי שיש לה חלק באמירת התהילים , ואת כוחם של פרקי התהילים שבזכותם תבוא הגאולה. הרב ציין את המעלה של המתאספות בכנס זה באחדות סביב התהילים, והמחיש את כוחם של פסוקי התהילים באמצעות סיפורים מיוחדים.

מרגש לראות כיצד הנשים והבנות מאזינות יחד באחדות גמורה ויראת קודש לקריאת מכתבו של הרבי על זכותם וכוחם של התהילים ע"י הגב' דבורה לויטין - משפיעת הארגון. לאחר מכן עולות נציגות הסניפים לאמירת פרקי תהילים של הרבי והרבנית  ופרק כ'. והנה, שוב אנחנו באחדות ע"י אמירת התהילים.

ללא ספק, גולת הכותרת של הכינוס היא 16 דוכני הפעילות המיוחדים (ארבע על ארבע- כבר אמרנו שזה מליגה אחרת...). הבנות מתפזרות ובוחרות בין שישה עשר הדוכנים השונים. הפעילויות מאתגרות והאטרקציות מהנות, וכל  דוכן נושא כותרת המקשרת את הפעילות הנערכת בו לאמירת התהילים. הכל מושקע ומאורגן להפליא.

בין הדוכנים שמותאמים לשכבות הגיל השונות היו עמדות יצירה לקטנות שעבדו בהנאה ובמרץ יחד עם אימותיהן, חדר בריחה  מושקע במיוחד פרי יצירתה של חברת ההנהלה לירז נחמיאס לגדולות, צילומי מגנטים, ודוכן של אמנית שציירה את פני הבנות. דוכנים אלו זוכים לפופולריות רבה, ויעידו על כך התורים הארוכים שהשתרכו לפתחם למרות השמש הקופחת. בתוך אולם הספורט משחקים ואטרקציות מאתגרים ומהנים וכמובן- הכל קשור לתהילים!

אי אפשר שלא להזכיר את סדנת הדרבוקות של רבקה קדוש ששמחה, ריתקה והלהיבה את הבנות.

לאחר סיום הפעילות בדוכנים שהותירה טעם של עוד הבנות מתכנסות שוב לכינוס סיום בו הוכרזו הזוכות המאושרות בהגרלות. בכנס הסיום נהנו הבנות ממופע קסמים מיוחד, ויצאו עם שלל פרסים מרהיבי עין. כל מתמידה ומצטיינת קיבלה פרס מיוחד שהושקע בו ממון רב, והכל במטרה לחזק את אומרות התהילים ולעודדן להמשך התמדה בכך.

יצאנו בתחושה עילאית ומרוממת - מעין המשך ישיר לזו של שבועות. בלב ההחלטה הייתה נחושה- מעתה ואילך אתחזק ואתמיד בהגעה לאמירת תהילים בשבת מברכים בציבור.

תם אך לא נשלם! אנחנו עדיין מחכות לסיום מכירת הדולר המיוחד שניתן בחודש סיון. אנא נצלנה את ההזדמנות והוספנה על המחיר לסגולה, ברכה וישועה. אשרי הזוכה, והמזכה את הארגון בהמשך הפעילות הנפלאה שלו.

ויהי רצון שנזכה להתאחד שוב יחד בכנס ה-17 של בנות אח"ת שיתקיים בבית המקדש עם הרבי בראשנו!

התודה והברכה:

זו ההזדמנות להודות לכל התורמים והמסייעים לכנס בזמנם, נפשם, גופם וממונם. החל מסיוע בהפקה ועד לארגון הפרטים הקטנים והתרומות הנדיבות שאפשרו את קיומו של הכנס. בלי העזרה של כל אחד ואחת מהשותפים לעשיה ולארגון לא היינו מצליחים להפיק כנס עוצמתי שכזה המחזק את השותפות באמירת התהילים בשבת מברכים. רבים הם המסייעים וקצרה היריעה מלמנותם, אך וודאי שה' ישלם לכל אחד ואחת מהם מידו המלאה, הפתוחה, הקדושה והרחבה בכל מילי דמיטב מנפש ועד בשר!

ולסיום: תודה גדולה ליו"ר הארגון הגב' מוסיה מנדלזון ולמנכ"ל הארגון הגב' שיפי נפתלין
ולכל הרכזות הסניפים, הפעילות והסייעות.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.