מערכת COL | יום י"ד סיון ה׳תשע״ח 28.05.2018

צעירי חב"ד העניקו כיסאות גלגלים לבית רפואה 'העמק'

מסע החסד של האגף למען נפגעי הטרור בצעירי חב"ד, נמשך: בטקס בבית הרפואה 'העמק' בעפולה העניק הרב מנחם קוטנר מצעירי חב"ד כיסאות גלגלים לרווחת המטופלים • אופיר אורן, המנהל האדמיניסטרטיבי של בית הרפואה, העלה זיכרונות בלתי נשכחים מביקורו בכפר חב"ד מימי נערותו כנער בר מצווה • לסיפור המלא
צעירי חב
מסע החסד של האגף למען נפגעי הטרור בצעירי חב"ד, נמשך: בטקס מיוחד בבית הרפואה 'העמק' בעפולה העניק צעירי חב"ד כיסאות גלגלים לרווחת המטופלים.

בטקס השתתפו בכירי בית הרפואה בהם מר אופיר אורן, המנהל האדמיניסטרטיבי ומר משב קידר מנהל אגף גיוס משאבים.

השניים הודו בחום לשליח הרב מנחם קוטנר ממטה צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור על היוזמה הברוכה והסיוע החשוב, וכן לשליח ורב בית הרפואה הרב יוסי סגל על הסיוע בהשגת התרומה ופעילותו הענפה לאורך כל ימות השנה.

הרב קוטנר עמד בדבריו על החשיבות של אחדות ישראל וערבות הדדית הנלמדים מימי ההכנה למתן תורה, אותו חגגנו בשבוע שעבר, בו עמדו בני ישראל כאיש אחד נגד ההר לקבלת התורה. הרב קוטנר דיבר על תחושת האחדות והמשפחתיות, אותם הוא זוכר מהביקורים המרגשים של חב"ד בבית הרפואה לאחר הפיגועים הקשים בבית שאן בצומת מגידו וברחבי העיר עפולה.

מר אופיר, מצדו, העלה זיכרונות בלתי נשכחים מימי נערותו כנער בר מצווה שהגיע עם חברי כיתתו לחגוג שבת בר מצווה בכפר חב"ד. במהלך דבריו העלה על נס את אהבת ישראל של חב"ד, בה הוא נפגש לאורך כל השנים במסגרת תפקידיו השונים.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.