מערכת COL | יום י"ג סיון ה׳תשע״ח 27.05.2018

ראשל"צ: שיעור מרתק בגאולה ומשיח עם הרב למברג

בקהילת חב"ד בראשון לציון לא שוקטים על השמרים, בנוסף לשיעורים המתקיימים מדי ערב שחלקם אף מועברים כאן באתר וזוכים לאלפי צפיות, מרבים ומוסיפים כל הזמן בשיעורים. לפי הוראתו של הרבי לקיים כינוס תורה לאחר חג השבועות התאספו חברי הקהילה לכינוס תורה כשבמרכזו שיעור מרתק ומיוחד מפי הרב אורי למברג • צפו בוידאו
ראשל
בקהילת חב"ד בראשון לציון לא שוקטים על השמרים, בנוסף לשיעורים המתקיימים מדי ערב שחלקם אף מועברים כאן באתר וזוכים לאלפי צפיות, מרבים ומוסיפים כל הזמן בשיעורים.

לפי הוראתו של הרבי לקיים כינוס תורה לאחר חג השבועות התאספו חברי הקהילה לכינוס תורה כשבמרכזו שיעור מרתק ומיוחד מפי הרב אורי למברג לו ידע רב בענייני גאולה ומשיח.

המרא דאתרא הרב מרדכי צבי דוברבסקי שליט"א פתח את הכינוס תורה בשיחה של הרבי מענייני דיומא בנושא של הקרבת קרבן עולה ברגל - שבזה חולקים בית שמאי וב"ה והסבר הרבי בזה.

לאחר מכן נשא הרב אורי למברג ראש הכולל בחיפה, שיעור מרתק בנושא גאולה ומשיח ועמד על סתירה לכאורה בין שתי שיחות של הרבי בהם הרבי מתרץ כיצד ניתן לומר שלעתיד לבוא הלכה כבית שמאי הרי התורה נצחית ואינה משתנה לעד. וישוב הסתירה עפ"י מחלוקתם של הרמב"ם וספר העיקרים האם התורה יכולה להשתנות, הרב למברג הרחיב והעמיק והביא את ההמשך הידוע תרס"ו ששם מבואר ההבדל בין רצון המורכב לרצון הפשוט וחיבר את כל הקצוות ע"מ ליישב את הסתירה הנ"ל.

הקהל קיבל דף מקורות בהם היה ניתן לעקוב אחר הציטוטים והמבנה של השיעור.

השיעור נערך בביהכנ"ס חב"ד בראשות הגבאים הרב יצחק מאיר סוסובר והרב אברהם סלמון.

וביוזמת וארגון ר' מענדי דוברבסקי מנהל כולל "משכן מנחם" והפעילות בקהילה, שבישר לקהל שבעז"ה יתקיימו מדי מס' שבועות שיעורים לאנ"ש בענייני גאולה ומשיח וכן במגוון נושאים אקטואליים נוספים.


הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.