מערכת COL | יום ח' סיון ה׳תשע״ח 22.05.2018

קרית גת: חשוד הגיע לגנוב בבית הכנסת ותקף את הרב

כתב אישום הוגש היום (ג') באמצעות חטיבת התביעות במשטרת ישראל כנגד חשוד (58) תושב העיר קריית גת לאחר שלפני מספר ימים נכנס אל בית הכנסת בעיר, ניסה לבצע שם פשע ותקף את רב העיר הרב משה הבלין ונוכחים נוספים. בעקבות המקרה נעצר החשוד על ידי שוטרים שהוזעקו למקום והועבר לחקירה שבסיומה נכלא • לכתבה המלאה
קרית גת: חשוד הגיע לגנוב בבית הכנסת ותקף את הרב
הרב משה הבלין על רקע בית כנסת חב"ד 'אהל מנחם' בקריית גת; ארכיון COL
משטרת ישראל הוזעקה ביום שישי האחרון אל בית כנסת בעיר קריית גת בעקבות דיווח על תקיפתו של רב המקום על ידי אדם חשוד שנתפס מנסה לגנוב מכשיר טלפון נייד השייך לעובדת הניקיון של מתחם בית הכנסת.

החשוד שנתפס על ידי הנוכחים עד להגעת השוטרים, הועבר לחקירה בתחנת המשטרה שלאחריה נכלא. בתום מספר ימי חקירה, היום הגישה חטיבת התביעות לכיש במשטרה כתב אישום כנגד החשוד בגין עבירות חמורות בכלל זה - תקיפה, ניסיון גניבה, איומים, עלבון דת ועוד.

מחקירת המקרה ועדויות שנאספו עולה כי החשוד הגיע ביום שישי בשעות הצהריים אל מתחם בית הכנסת ונכנס אל עזרת הנשים. החשוד הבחין בשקית השייכת לעובדת הניקיון, ועל אף שזאת לא שלו החל נובר בה ונטל את הטלפון הנייד מתוכה. כשהבחינה המנקה במעשיו של החשוד, פנתה אליו וביקשה כי יחזיר לרשותה את הטלפון, ואכן עשה זאת החשוד והחזיר את המכשיר אל תוך השקית תוך שהחל מגדף את העובדת.

במקביל לכך, הבחין הרב בשיח בין העובדת ניקיון לחשוד אז ביקש מהחשוד שיצא את מתחם בית הכנסת. החשוד ששמע את בקשת הרב, ביקש בתגובה שהרב יברך אותו ואכן הרב נעתר לבקשתו זו, ברך את החשוד וביקש בשנית שיעזוב את המקום.

בתגובה לכך השיב החשוד "אני לא יוצא" וניסה לתקוף את הרב. בשלב זה הרב הצליח לחמוק כשהחשוד בעקבותיו עד שהצליח החשוד לצמצם מרחק ואז פגע פיזית ברב.

עובדת הניקיון יצאה לעזרתו של הרב וניסתה לשכנע את החשוד לחדול ממעשיו תוך שהטיחה בפניו כי מדובר ברב המקום, הטיח החשוד ספר קדוש לעברה.

מספר בחורי ישיבה שנכחו בסמוך נקראו למקום על ידי העובדת שפנתה לעזרתם ואלו עמדו חיץ בין החשוד לבין הרב תוך שדרשו שהחשוד יעזוב את המקום. לאחר שהחשוד ניסה לתקוף את אחד מבחורי הישיבה, הוא נהדף לאחור ואז הוחזק עד הגעת השוטרים שהוזעקו למקום.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.