מערכת COL | יום ג' סיון ה׳תשע״ח 17.05.2018

כך נראית ההיערכות ל"מבצע שבועות" ברחבי הארץ

מבצע פרסום ארצי של שלוחי הרבי בארץ הקודש קורא להורים להביא את ילדיהם לבית הכנסת בחג השבועות לשמוע את עשרת הדברות • גם השנה: מיזם 'שבועות 10' של צעירי חב"ד יביא המוני ילדים ויעודד אותם לשמוע את עשרת הדברות • כל הפרטים
 כך נראית ההיערכות ל
חלק מהמודעות שעוצבו על ידי בנק הפרסומים בצעירי חב"ד
בימים האחרונים מאות שלוחי הרבי בארץ הקודש היו עסוקים בהכנות גדולות לקראת "מבצע שבועות". באמצעות קמפיינים מקומיים, קראו השלוחים להורים להביא את ילדיהם לבית הכנסת בחג השבועות, חג מתן תורה, כדי לשמוע את עשרת הדברות.

לפני קרוב לארבעים שנה קרא הרבי "שכל הילדים והילדות מבן חודש ומעלה – ואפילו רכים יותר, יתלוו להוריהם לשמיעת קריאת התורה בכלל, ובפרט בשעת קריאת עשרת הדברות בחג השבועות, במקום קדוש, בציבור ובמעמד כמה עשיריות מישראל, בהקדמת ברכה לפני הקריאה ואחריה – הרי זה בדיוק כמעמד נתינת התורה בהר סיני".

בצעירי חב"ד השיקו גם השנה את קמפיין 'שבועות 10' שנועד להגביר את החשיפה לקריאה הקדושה, באמצעות הגרלות על פרסים יקרי ערך בין המשתתפים בכל רחבי הארץ.

"הרב יוסף יצחק אהרונוב העומד בראש מפעל השליחות בארץ, מדגיש בפנינו כי העובדה שבכל מקום ומקום השלוחים מקיימים את מעמד קריאת התורה ועשרת הדברות, בכדי לאפשר לכמה שיותר ילדים להאזין ל "עשרת הדברות" נועדה שלא יישאר ילד יהודי אחד שלא יזכה לשמוע את הציווי האלוקי ביום מרומם זה".

במקביל, 'אגף המבצעים' בצעירי חב"ד הפיק לקראת חג השבועות מארז מהודר, בו מוגש הספר הייחודי 'כל פרשה בתורה', המגיש בצורה עכשווית נקודה למחשבה על כל אחת מפרשות השבוע. הספר יחולק על ידי חסידי חב"ד במסגרת ביקורי בית, בבתי ידידים ומכרים.
'המרכז לעזרי שליחות' סיפק לשלוחים למעלה מ-50 פריטים לשבועות, חומרי הסברה, לכינוסי עשרת הדברות ומסיבות שבועות, טקסי מתן תורה לילדי מוסדות החינוך ושיעורים לליל שבועות.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.