מערכת COL | יום ג' סיון ה׳תשע״ח 17.05.2018

ערב מתן תורה: קהילת חב"ד וינה הגיעה לרבי • סיקור וגלריה

עשרות מחברי קהילת 'בית הלוי' ובית חב"ד בווינה חתמו בתחילת השבוע מסע מרומם לחצרות קודשנו • במהלך ימי המסע שבתו חברי הקבוצה בבתי הארחה הסמוכים לאוהל הקדוש, שם אף עשו את השבת יחד עם המשפיע הרב מיכאל טייב שליווה את הקבוצה. השבת עצמה, הייתה חוויה עילאית ורוחנית עבור המשתתפים, כאשר סעודת ליל שבת הפכה להתוועדות שנמשכה עד השעות המאוחרות של הלילה, וביום לאחר התפילה ישבו חברי הקבוצה להתוועדות שנמשכה עד צאת השבת. ביום שישי התיישבו חברי הקבוצה לכתוב פ"נ ובנוסף פ"נ כללי בשם כל חברי הקבוצה שהוקרא באוהל הק' • לדיווח המלא
ערב מתן תורה: קהילת חב

'נוסעים לרבי'. זה היה סלוגן הנסיעה של 45 איש מחברי קהילת 'בית הלוי' ובית חב"ד בווינה שחתמו בתחילת השבוע את מסעם לחצרות קודשנו, זאת לאחר סוף שבוע חסידי חוויתי בסמיכות לאוהל הקדוש.

במהלך ימי המסע שבתו חברי הקבוצה בבתי הארחה הסמוכים לאוהל הקדוש, שם גם שבתו הם בשבת יחד עם המשפיע הרב מיכאל טייב שליווה את הקבוצה לכל ימי המסע.

שבת מברכים בסמיכות לד' אמות, הייתה לחוויה עילאית ורוחנית עבור המשתתפים, כאשר סעודת ערב שבת הפכה להתוועדות שנמשכה אל השעות המאוחרות של הלילה, כשביום לאחר התפילה ישבו חברי הקבוצה להתוועדות שנמשכה עד צאת השבת.

בערב שבת, התיישבו חברי הקבוצה לכתוב פ"נ ובנוסף פ"נ כללי בשם כל חברי הקבוצה, ובו בקשת ברכה עבור כל בני הקהילה היהודית בווינה. "קריאת הפ"נ בערב שבת, היה מעמד מרגש שלא אשכח לעולם", מספר אלירן, אחד מחברי הקבוצה.

את יום שישי הקדישו חברי הקבוצה לביקור בבית חיינו – 770, חדר הרבי, ספריית אגודת חסידי חב"ד, בית הרבי וסיור מיוחד במוסד לתקשורת יהודית חינוכית – ג'אם, שם התוודעו הם למלאכת השימור של הארגון בכל הקשור לתמונות ותורת הרבי, וכן צפו בקטעי וידאו בפרסום ראשון.

את המסע חתמה התוועדות 'מלווה מלכה' רבתית בשכונת קווינס. "עברנו כאן ימים של אחדות רוחנית לקראת קבלת התורה בחג השבועות", מסכם אחד המשתתפים, "הנסיעה הזו שינתה לי את החיים", הוא אומר.

המסע המיוחד נערך בזכות השליח הראשי לווינה, הרה"ח יעקב יצחק בידרמן ובעזרתו של מנהל מרכז 'בית הלוי – חב"ד', הרב פנחס גדילוב, כשאת את המסע הפיק בנצי ששון מחברתGO Kosher Travel.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.