מערכת COL | יום כ"ט אייר ה׳תשע״ח 14.05.2018

מרגש: האב כתב ספר תורה בעצמו, לע"נ בתו הדר ע"ה

ר' ישראל ג'רופי, החל בכתיבת ספר תורה במו ידיו עוד בחיי בתו הדרי, לרפואתה, ולאחר פטירתה הקדיש את ספר התורה לעילוי נשמתה. רבים מאנ"ש בארץ ובעולם כולו, היו יחד עם המשפחה בתקופת מחלתה של הדרי בתפילות, בסיוע ובדאגה לשלומה, וכעת, בני המשפחה מזמינים את קה"ל אנ"ש לבוא ולשמוח יחד איתם ביום שמחתם, שמחת התורה ● את האירוע, שייערך ביום חמישי י' סיוון בבית המשפחה ברחובות, יכבדו בהשתתפותם הרב הראשי הגאון הרב דוד לאו, הרשל"צ ורבה של ירושלים הגרש"מ עמאר, רב קהילת חב"ד ברחובות וסגן מזכיר בי"ד רבני חב"ד באה"ק הרב גלוכובסקי ● לסיפור המלא
מרגש: האב כתב ספר תורה בעצמו, לע


בני המשפחה: "בעז"ה ביום חמישי שלאחר חג השבועות יחול יום השנה של הדרי, בשמחה ובהתרגשות גדולה אנחנו מכניסים ביום זה ספר תורה מיוחד, ספר תורה שכתב במו ידיו, של ר' ישראל ג'רופי אביה של הדרי, לעילוי נשמת בתו.

"הוא החל בכתיבת הספר עוד בחיי הדרי, לרפואתה, ולאחר פטירתה הקדיש את הספר לעילוי נשמתה. ר' ישראל שם לעצמו למטרה לסיים את הספר לקראת יום השנה, והנה אנחנו זוכים כעת לסיימו ולהכניסו ברוב עם ובשמחה גדולה לבית הכנסת לצעירים 'בית מנחם' חב"ד רחובות. בית כנסת שהדרי הייתה חלק ממנו.

"מכיוון שרבים מאנ"ש היו יחד עם המשפחה בכל תקופת מחלתה של הדרי בתפילות, בסיוע ובדאגה לשלומה, כעת, אנחנו מזמינים את קה"ל אנ"ש לבוא ולשמוח איתנו ועם המשפחה ביום שמחתנו."

האירוע בע"ה יתקיים בהשתתפות הרב הראשי הגאון הרב דוד לאו, הרשל"צ ורבה של ירושלים הגרש"מ עמאר, רב קהילת חב"ד ברחובות וסגן מזכיר בי"ד רבני חב"ד באה"ק הרב גלוכובסקי ואורחים נכבדים.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.