מערכת COL | יום כ"ט אייר ה׳תשע״ח 14.05.2018

בטקס סגור: כיצד התבטא הראשון לציון על נשיא ארה"ב?

בטקס סגור שנערך אמש (א') במלון ולדורף אסטוריה בירושלים, תחת אבטחה כבדה, לבכירי הממשל האמריקני שבאו לרגל העברת שגרירות ארצות הברית לירושלים - נשא דברים הראשון לציון הרב הראשי לישראל הרב יצחק יוסף • בנאומו דיבר על ממשל הנשיא האמריקני דונלד טראמפ ויחסו ליהודים וארץ ישראל • לכתבה המלאה
בטקס סגור: כיצד התבטא הראשון לציון על נשיא ארה
צילום: שלום לביא
"אמריקה הייתה מאז ומתמיד מלכות של חסד, אבל הנשיא טראמפ הוא עצמו מלך של חסדים", כך אמר הראשון לציון הרב הראשי לישראל הרב יצחק יוסף, בטקס סגור שנערך אמש (א') במלון ולדורף אסטוריה בירושלים, תחת אבטחה כבדה, לבכירי הממשל האמריקני שבאו לרגל העברת שגרירות ארצות הברית לירושלים.

הערב היוקרתי נפתח בנאומו של הראשון לציון שעמד בדבריו על יחודיותה של ירושלים כעיר של שלום ושלמות, ולא חסך שבחים מהנשיא טראמפ על הצעד המבורך.

"לפני 51 שנה פרצנו את החומות, הורדנו את המחיצות, כדי שירושלים תהיה עיר שלמה של שלום ואחדות, שכל אדם ימצא בה את מקומו", אמר הרב. "ביום כזה, שכולו הודיה לקדוש ברוך הוא, אין מתאים יותר מאשר להודות על הקשר המיוחד שזכתה מדינת ישראל עם ארצות הברית.

"במשך שנים נלחמת ישראל על הצדק, על האמת... מלחמה לא קלה מול עולם של שנאה ורשע, מול אנטישמיות בלתי פוסקת... אבל סופה של אמת לצאת לאור: אנחנו זוכים לנשיא שמכיר באמת הזאת ללא סייג, נשיא שמכריז בפני כל העמים והדתות: ירושלים היא בירת ישראל".

נאומו של הרב זכה לתשואות באולם ואף הדוברים אחריו ציטטו מדבריו. לאחר הנאום ניגשו למקומו של הרב בני הזוג ג'ארד קושניר ואיוונקה טראמפ, חתנו ובתו של הנשיא דונלד טראמפ, לבקש את ברכתו ולהודות לו על התמיכה.

הרב ביקש מבני הזוג להעביר את תודתו והוקרתו של העם בישראל על העברת השגרירות לירושלים.

באירוע השתתפו שרי ממשל הממשל בישראל ובארה"ב, יועצי הנשיא טראמפ, שגרירי מדינות, מיליארדרים ועוד.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.