מערכת COL | יום כ"ה אייר ה׳תשע״ח 10.05.2018

שר הביטחון ליברמן: "השלום יבוא עם המשיח - זאת המציאות"

שר הביטחון אביגדור ליברמן התייחס הבוקר (חמישי) למתקפה האווירית - חסרת התקדים מזה עשרות שנים - על מטרות איראניות ברחבי סוריה. "פגענו כמעט בכל התשתיות האיראניות בסוריה. "מי שמנסה כל הזמן להתפשט וליצור חזיתות ללא הרף זו איראן. עליהם להבין: אם אצלנו יהיה גשם, אצלם יהיה מבול" ● ליברמן מדבר
שר הביטחון ליברמן:
(צילום מסך: 'כאן 11')

שר הביטחון אביגדור ליברמן התייחס הבוקר (חמישי) למתקפה האווירית - חסרת התקדים מזה עשרות שנים - על מטרות איראניות ברחבי סוריה.

 "מי שמנסה כל הזמן להתפשט וליצור חזיתות ללא הרף זו איראן"

במהלך דברים שנשא בכנס הרצליה אמר ליברמן: "אנחנו לא מנסים לבנות גבול חדש ולא מנסים להתרחב, בניגוד לאיראנים. מי שמנסה כל הזמן להתפשט וליצור שליחים חדשים וליצור חזיתות ללא הרף זו איראן". הוא הזהיר את האיראנים: "פגענו כמעט בכל התשתיות האיראניות בסוריה. עליהם להבין: אם אצלנו יהיה גשם, אצלם יהיה מבול."

"אנחנו רואים לא את זה רק כלפי מדינת ישראל, אנחנו רואים איראנים פועלים בתימן, בעיראק, בלבנון וגם באפריקה. איראן זו באמת מדינה שהיום אולי היא היחידה שמייצגת את גם הקיצוניות לא רק באידואולוגיה אלא גם בפעלתנות וגם בנכונות להקריב את האזרחים של עצמה, את עתידה למען אותה אידיאולוגיה קיצונית".

"רוצים לתחום את העימות"

ליברמן הזהיר משאננות יתר, ואמר: "אני מזהיר משאננות וזחיחות דעת, זה לא ניצחון סוחף. הכול מוגבל לעימות בינינו לבין כוח קודס האיראני בסוריה. כולם רוצים לתחום את העימות למשבצת הזאת. אני בטוח שגם באיראן לא כולם מסכימים לפעלתנות של כוח קודס בסוריה".

"אין לנו עניין לכבוש את סוריה, אנחנו לא מתערבים במלחמת האזרחים, אנחנו לא מתערבים אצל שכנינו. אנחנו מקוים שיום אחד הם יפסיקו לדבר על השמדת ישראל. אין לנו עניין להסלים, אבל צריך להיות ממוקדים. זה אויב עיקש שמנסה לפגוע בנו הרבה שנים.

עוד הוסיף ליברמן: "זה שלב חדש ואני אומר צריך לשמור על זהירות וצניעות ולא להיסחף. אני מקווה שהצלחנו לסיים בשלב זה את הפרק החדש בעמידה שלנו נגד הקיצוניות האיראנית".

הוא נשאל גם על ה'שלום' במזרח התיכון, וענה: "במזרח התיכון השלום יבוא עם המשיח - זאת המציאות".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.