מערכת COL | יום כ"ה אייר ה׳תשע״ח 10.05.2018

לראשונה באשדוד: שלוש תהלוכות, הפנינג אחד ענק • גלריה

מרובעים י"א, י"ב והקריה באשדוד יצאו שלוש תהלוכות שהתאחדו לכנס והפנינג ענק שהתקיימו במקיף אמי"ת י' • ראש העיר הד"ר יחיאל לסרי בירך את המשתתפים, רב רובע י"א ושליח הרבי הרב מרדכי לאופר הודה לכל המסייעים • בנוסף התקיימו ברחבי אשדוד עוד שבע תהלוכות גדולות ומוצלחות • לסיפור המלא
לראשונה באשדוד: שלוש תהלוכות, הפנינג אחד ענק • גלריה

אלפי משתתפים בעשר תהלוכות ל"ג בעומר שקיימו השלוחים באשדוד, בראשות השליח הראשי ומנהל המוסדות הרב שניאור זלמן גודמן.

השנה לראשונה התאחדו שלוש תהלוכות משלוש שכונות לכנס והפנינג אחד ענק: מפארק גולדה ברובע י"א, על ידי הרב מרדכי מנשה לאופר; מפארק ספרא ברובע י"ב, על ידי הרב ישראל אריה לייב לאופר; ומפארק הסיטי, על ידי הרב יוסף יצחק הכהן פרידמן.

שלוש התהלוכות צעדו אל מתחם בית הספר מקיף י' (על-שם מר בצלאל שפרן ז"ל), שם התקיים כנס עוצמתי והפנינג מתנפחים וחוויות לכל המשפחה.

רבו של רובע י"א ושליח הרבי הרב מרדכי מנשה לאופר בירך את המשתתפים וציין את חשיבות האירוע בחיזוק אחדות ישראל. הוא ביקש להודות לכל המסייעים להצלחת האירוע ובראשם החברה העירונית לתרבות הפנאי ועיריית אשדוד.

ראש העיר הד"ר יחיאל לסרי כיבד את האירוע בנוכחותו ונשא דברי ברכה. הד"ר לסרי העלה על נס את פעילותו העניפה של הרב לאופר ושלוחי חב"ד באשדוד למען תושבי העיר. כמו כן השתתף באירוע מר אורן טוויל, מנכ"ל החברה העירונית לתרבות הפנאי.

ברובע ז' התקיימו אירועי ענק בהשתתפות אלפים מילדי הרובע והסביבה, שנהנו מתוכנית מושקעת בארגון בית חב"ד המרכזי בראשות הרב שניאור זלמן גודמן.

תהלוכות נוספות קיימו השלוחים בכל רחבי העיר: ברובע א', על ידי הרב אלקנה גודמן, ברובע ד' על ידי הרב מנחם מענדל קרמר, ברובע ה' על ידי הרב אשר הלפרין, ברובע ט' על ידי הרב יוסף יצחק מרגליות, ברובעים י-י"ג על ידי הרב דוד כהן וברובע ט"ז על ידי הרב יצחק קפלן.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.