מערכת COL | יום כ"ד אייר ה׳תשע״ח 09.05.2018

סמינר חיה מושקא: יום 'התקשרות' ייחודי עם הרב גלוכובסקי

סמינר 'חיה מושקא' בירושלים, ערך השבוע מפגש ייחודי לתלמידות הסמינר בו התוועדו התלמידות בשלל נושאים הקשורים להתקשרות לרבי נשיא הדור. הרב מנחם מענדל גלוכובסקי, רב קהילת חב"ד ברחובות וחבר בית דין רבני חב"ד באה"ק, נשא דברים בפני התלמידות ושיבח את הרצון והיכולת של כל אחת ואחת להתחזק בענינים הקשורים לנשיא הדור. בהמשך נערכו הגרלות למצטיינות הסמינר בחודש זה, לצד הבשורה החדשה של מבצעי חודש סיון • לסיפור המלא
סמינר חיה מושקא: יום 'התקשרות' ייחודי עם הרב גלוכובסקי

הסמינר החסידי 'חיה מושקא' בירושלים, ערך השבוע, מפגש ייחודי לתלמידות הסמינר החסידי בו התוועדו התלמידות בשלל נושאים הקשורים להתקשרות לרבי נשיא הדור. הרב מנחם מענדל גלוכובסקי מד"א דק"ק רחובות וחבר בית דין רבני חב"ד באה"ק, המשמש גם כחבר הנהלת הסמינר וממשפיעיו נשא דברים בפני התלמידות ושיבח את הרצון והיכולת של כל אחת ואחת להתחזק בענינים הקשורים לנשיא הדור. עוד נושא שדיבר עליו הרב גלוכובסקי - 'הצניעות' כרצונו של הרבי שהחסידים ינהגו בכך בהקפדה על פי ככלי ההלכה.

בהמשך נערכו הגרלות למצטיינות הסמינר בחודש זה, לצד הבשורה החדשה של מבצעי חודש סיון.

יש לציין, שהסמינר החסידי 'חיה מושקא' בירושלים מנוהל עלי ידי הרב נפתלי הכהן רוט והגב' תהילה מרזל ומתקבלות אליו תלמידות מובחרות מתיכוני חב"ד בישראל. המוטו החסידי המוביל את הסמינר מיום היווסדו הוא ההתקשרות של תלמידות לרבי. "הסמינר גאה לדעת שבזכות החינוך החסידי וההתקשרות לרבי שהוא מקנה לתלמידות, עשרות שליחות של הרבי מסתובבות כיום בעולם, מקיימות את רצונו ובוודאי גורמות נח"ר". אומרים בהנהלת הסמינר.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.