מערכת COL | יום כ"ג אייר ה׳תשע״ח 08.05.2018

הר חומה: בצעדה לכבוד רשב"י - תפילה לע"נ ההרוגה בשיטפון

למעלה מאלפיים ילדים והורים בשכונת הר חומה בירושלים השתתפו בכינוס ותהלוכת ל"ג בעומר של בית חב"ד בניהולו של השליח הרב שניאור זלמן כהן • רב השכונה אב"ד באר שבע ומראשי ישיבת הר המור הרב אליהו אריאל אדרי נשא דברי ברכה • לכתבה המלאה
הר חומה: בצעדה לכבוד רשב
למעלה מאלפיים ילדים והורים בשכונת הר חומה ("חומת שמואל") בירושלים ת"ו השתתפו לכבודו של רשב"י בכינוס ותהלוכת ל"ג בעומר של בית חב"ד בניהולו של השליח הרב שניאור זלמן כהן.

הילדים חוו את המסר של אהבת ישראל באמצעות המחזמר המיוחד "חבר מעולם אחר" בניצוחו של השליח לדוברי צרפתית הרב אבי אסולין ונהנו מתעלולי קרקס 'חמשת הכוכבים מג'אורג'יה'.

הנחה את התהלוכה השליח הרב מנחם טורקוב מנהל אגף הפעילות של בית חב"ד שעמד בראש ארגון התהלוכה יחד עם השליח הרב טל רוזנמן וחברי קהילת חב"ד בשכונה.

דברי ברכה הושמעו מפי שליח הרבי, מנהל בית חב"ד ורב קהילת חב"ד הרב שניאור זלמן כהן שנשא גם תפילה לגאולה שלימה עם הילדים והזכיר את תושבת השכונה שנהרגה באסון השיטפון, הנערה יעל סדן ז"ל ומפי רב השכונה אב"ד באר שבע ומראשי ישיבת הר המור הרב אליהו אריאל אדרי.

הרב כהן הביע תודה מיוחדת לעיריית ירושלים שנתנה את חסותה על כל האירוע ובמיוחד לנציג חב"ד בעירייה הרב יעקב הלפרין על פעולותיו והתגייסותו לטובת בית חב"ד במשך כל השנה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.