מערכת COL | יום כ"ב אייר ה׳תשע״ח 07.05.2018

האיראנים ממשיכים לאיים; נתניהו: "מי שיפגע בנו אנחנו נפגע בו"

בעוד המתח בגבול הצפון נמשך, האיראנים ממשיכים לאיים: הרמטכ"ל האיראני, הגנרל מוחמד באקרי, הצהיר כי "התגובה שלנו תגיע" ● הערב (שני) נשא דברים ראש הממשלה בנימין נתניהו והתייחס לאיומים: "מי שיפגע בנו אנחנו נפגע בו. ידעו האויבים שמאיימים עלינו בהשמדה שהם ייתקלו בקיר פלדה" ● מחר צפוי נשיא ארה"ב דונלד טראמפ להכריז על החלטתו בעניין הסכם הגרעין עם איראן ● לכתבה המלאה
האיראנים ממשיכים לאיים; נתניהו:
(צילום: בנימין נתניהו בטוויטר)

איום איראני לעבר ישראל: "בימים האחרונים התרחשו מספר אירועים שלא הגבנו אליהם, אבל התגובה שלנו תגיע", כך הצהיר הערב (שני) הרמטכ"ל האיראני, הגנרל מוחמד באקרי. הדברים מגיעים על רקע ההערכה במערכת הביטחון כי איראן תגיב על התקיפות המיוחסות לישראל בסוריה, באמצעות ירי טילים אל בסיסים בצפון הארץ.

"הצבא האיראני שכנע את אויביו שכל תוקפנות כלפי לא משתלמת". הוסיף באקרי. הגנרל האיראני שלח גם מסר לעבר ארה"ב, לקראת ההכרעה בנושא הסכם הגרעין. "כמה פוליטקאים לא חכמים ולא בוגרים משחררים לחלל האוויר הצהרות חלולות, אבל שהם מגיעים לשלב המעשי הם מבינים שלא ניתן לקרוא תיגר על הצבא האיראני".

הערב, נשאו דברים ראש הממשלה בנימין נתניהו והרמטכ"ל גדי איזנקוט שהתייחסו לאיום על ישראל. "מי שיפגע בנו אנחנו נפגע בו. ידעו האויבים שמאיימים עלינו בהשמדה שהם ייתקלו בקיר פלדה", אמר נתניהו.

הרמטכ"ל גדי איזנקוט, אמר: "אנו מחזקים מוכנות והערכות. צה"ל ימשיך לפעול כדי להבטיח את ביטחונה של מדינת ישראל. הנפיצות והמורכבות בזירות השונות, מאמצי ההתעצמות של אויבינו וניסיונותיה של איראן להעמיק את אחיזתה סמוך לגבולותינו- כל אלה מחייבים אותנו ליוזמה ונחישות ולחזק את ההיערכות והמוכנות מול כל תרחיש".

בנתיים, נשיא ארה"ב דונלד טראמפ צפוי מחר יום שלישי (9:00 בערב שעון ישראל) להודיע על כוונותיו לגבי המשך יחסה של ארה"ב להסכם הגרעין עם איראן.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.