מערכת COL | יום כ"ב אייר ה׳תשע״ח 07.05.2018

מאות צעדו בל"ג בעומר בגבעת מרדכי

בית חב"ד גבעת מרדכי - רמת בית הכרם, הפועל גם במרכז הרפואי שערי צדק, בראשות השליח ורב קהילת חב"ד הרב יעקב סלונים קיים השנה 3 תהלוכות וכינוסים בהם השתתפו קרוב ל1500 משתתפים. ההצלחה ב"ה היתה מרשימה הן בכמות והן באיכות • לכתבה המלאה
מאות צעדו בל
בית חב"ד גבעת מרדכי - רמת בית הכרם, הפועל גם במרכז הרפואי שערי צדק, בראשות השליח ורב קהילת חב"ד הרב יעקב סלונים קיים השנה 3 תהלוכות וכינוסים בהם השתתפו קרוב ל1500 משתתפים. ההצלחה ב"ה היתה מרשימה הן בכמות והן באיכות.

התהלוכה הראשונה התקיימה בערב ל"ג בעומר בשכונת רמת בית הכרם בשיתוף כל בתי הכנסת בשכונה. מאות ילדים צעדו ברחובות השכונה בליווי להקת המתופפים של בית חב"ד. בשכונה שרוב תושביה אינם שומרים תורה ומצוות תהלוכה מרשימה לא זכורה תהלוכה מרשימה כמותה. בכינוס על הדשא במרכז השכונה שהונחה ע"י חבר הקהילה ר' שלום פרץ, שבכשרון רב ובגישה חינוכית העביר את המסר של החג למשתתפים הרבים, השתתף גם הרב פלבני מרבני השכונה שציין את השינוי הניכר שחל ביחס התושבים לחב"ד ולפעילות העניפה של בית חב"ד שנעשית בנועם ובהתמדה. הילדים נהנו ממופע קסמים ולהטוטים ומהפנינג שמח, לרבים מהמשתתפים זו היתה הפעם הראשונה שנחשפו למשמעות יום לג בעומר.

הכינוס השני התקיים בבית הרפואה "שערי צדק" שלא רגיל למחזה כזה. בבוקר לג בעומר הלובי של מחלקת הילדים היה מלא מפה לפה במאושפזים מבקרים, בני משפחות וצוות העובדים אשר התאספו לכינוס של תורה תפילה וצדקה ומופע להטוטים מרשים ומשעשע. רב ביה"ר הרב משה חיים פלג שליט"א ומנהל מחלקות הילדים הפרופסור יחיאל שלזינגר בירכו את הנוכחים וציינו לשבח את פעילות בית חב"ד הדואג לשמח את החולים ובני משפחותיהם היקרים מתוך מסירות רבה. בסיום דבריהם הזמין השליח הרב יעקב סלונים את הזמר המפורסם ישי ריבו שהגיע מטעם חב"ד במרכז הרפואי והתקבל בתשואות ובשמחה רבה. הופעתו ושיריו ריגשו את המשתתפים הרבים. ישי רבו שילב בהופעתו ניגוני חב"ד ודברי ברכה לרפואת החולים. בסיום הכנס הרב יוני שניאורסון מחב"ד בבתי רפואה הודה לכל העוזרים ומסייעים להצלחת הכינוס ואיחל לחולים ובני משפחותיהם להיפגש בשמחות מתוך בריאות איתנה.

התהלוכה השלישית התקיימה בגבעת מרדכי. בל"ג בעומר אחה"צ התאספו קרוב ל1000 ילדים לתהלוכה ססגונית ומרשימה שחסמה נתיב בכביש הראשי של שכונת גבעת מרדכי. בראש התהלוכה צעדה להקת מתופפים, כולם ילדי הקהילה שאומנו לקראת התהלוכה המרשימה ע"י גבאי בית הכנסת חב"ד ר' מתי טוכפלד, שנוסף על כשרונותיו הידועים ככתב מחודד ופרשן פוליטי בכיר ידיו רב לו גם בתיפוף מקצועי...
הרב איסר קלונסקי רב השכונה התרגש לנוכח כמות הילדים שמילאה את אולם הספורט של ישיבת נועם וברך את הנוכחים.
המנחה המוכשר השליח הרב ישעיה וויס הנחה את הכינוס בטוב טעם והעביר את מסרי החג לילדים. לאחר אמירת פסוקי תורה ותפילה ונתינת צדקה הוזמנו לבמה שחקני תיאטרון "רענן". הם הציגו מופע חינוכי מרתק ומשעשע על "השמחה שבלב".
הקהל התפזר בתחושת שמחה וברכה לצוות בית חב"ד ולשליח הרב יעקב סלונים ומשפחתו על הארגון והנתינה הרבה. כתוצאה מהפעילות של בית חב"ד בשכונה, חלק מההורים הביעו את רצונו ליטול חלק בשיעורי התורה והחסידות והתענייו ברישום ילדיהם לגני הילדים והמעונות של בית חב"ד. רבים מהילדים נרשמו לאות בספר תורה של ילדי ישראל.
זכו הילדים להשתתף בתהלוכות לכב רשב"י מתוך אחדות, שמחה וברכה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.