מערכת COL | יום כ"א אייר ה׳תשע״ח 06.05.2018

שיא של משתתפים באירועי הענק בכפר סבא

בית חב"ד כפר סבא, בהנהלת הרב אהרן קנייבסקי, שליח הרבי ויו"ר מוסדות חב"ד בעיר, שם זוכים ב"ה מידי שנה להשתתפות המונית באירועי ל"ג בעומר לא ציפו לשיא אדיר שכזה, שני אירועי ענק בהשתתפות מעל רבבת ילדים והורים, כשהאירועים הפכו לשיחת היום בעיר כולה  • לכתבה המלאה
שיא של משתתפים באירועי הענק בכפר סבא
צילום: חיים טויטו
האירוע המרכזי

כשכיכר העיר על מרפסותיה גשריה ומבואותיה, מלאים עד אפס מקום, נפתח האירוע על ידי המנחה הוותיק והסופר החסידי הרב בנימין ליפקין, שהסביר על מהותו של יום ל"ג בעומר והמסר של מיזם תהלוכות וכינוסי ילדי ישראל בעולם כולו במצוות הרבי מליובאוויטש. האמנים שהופיעו בתהלוכה - כוכבי הילדים מני ממטרה וסבא טוביה, שילבו לאורך המופע דברי תוכן על על אהבת ישראל ועל התהלוכות בסימן יחד כל ילדי ישראל. קבוצת להקת המתופפים ילדי בי"ס חב"ד בעיר קראו עם ההמונים את 12 הפסוקים.

בשיאו של האירוע, חגגו האלפים בהתרגשות את ה'תספורת הראשונה' לילד החמוד עידו אלקיים תושב העיר, שמלאו לו בימים אלו שלוש שנים, כשהרבנים הרב אהרון קניבסקי מנהל בית חב"ד, הרב מ"מ גרונר שליח הרבי ומראשי ישיבת תות"ל בקרית גת, והרב שלום דובער אשכנזי ראש כולל 'תורה שלימה' בכפר סבא מתכבדים בגזיזת השערות.

עו"ד איתן צנעני סגן וממלא מקום ראש העיר הביא את ברכת העיריה כשהוא מעלה על נס את פעילותם המבורכת של שליחי חב"ד ברחבי העיר. עם תום המופעים, צעדו יחדיו אלפי הילדים והוריהם, מכל גווני האוכלוסיה מהעיר והסביבה, בתהלוכה ססגונית וצבעונית עם בלוני הליום עליהם מתנוססים מסרי יהדות וחסידות, ברחוב הראשי של העיר. בראש התהלוכה צעדה להקת המתופפים של תלמידי בית ספר חב"ד בעיר, בניצוחו של מנהל אגף הבנים המסור, השליח הרב יהודה בלוי.

בסיום הצעדה קבלו הצועדים כמתנה ומזכרת נצח את ספר ויקרא מסדרת "התורה שלי", כשהשלוחים חב"ד מוצף בתודות ובתגובות נלהבות מהספר המושקע והמיוחד. בסיום התהלוכה ציפה להמונים הפנינג מתנפחים ומתקני שעשועים ענק.

נבחרת של עשרות תמימים תלמידי הישיבות תות"ל המרכזית בכפר חב"ד סייעה בארגון ההכנות לאירוע ובאירוע עצמו.

כינוס ענק בשכונה הירוקה

בצהרי היום התקיים הכינוס המרכזי לתושבי השכונות הירוקות ושכונת הזמר העיברי התקיים בקניון "הירוקה" למרות מזג אויר השרבי כבר משעות הבוקר רחבת הקניון היתה גדושה בהמונים של הורים וילדים שהזדרזו לתפוס מקום... , אהוב הילדים האמן יובל המבולבל שימח את הילדים במופע קיצבי ומוזקלי השזור בדברי תוכן על ל"ג בעומר ואהבת ישראל. ההמונים קבלו את הספר החדש "התורה שלי" ויקרא, אלפי הספרים נחטפו מדוכן החלוקה כלחמניות טריות....
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.