מערכת COL | יום א' ניסן ה׳תשס״ה 10.04.2005

משלוחי מצות לקראת חג הפסח

יוזמה חדשה של מספר אברכים חב"דיים, הביאה לתנופה במשלוחי סטים של 3 מצות ברחבי הארץ. כזכור, ביקש הרבי והורה לחדש את המנהג ולפיו כל מי שהוא בעל השפעה על אדם שאם יהיו לו מצות שמורות בליל הסדר ישתמש בהם הלה לקיום המצוה, ישלחו לאותו אדם מצות שמורות, עגולות, מאפיית יד על מנת שישתמש בהם. החל משנת תשי"ד, נוהגים חסידי חב"ד ברחבי העולם לשלוח לידידים ומכרים מצות לליל הסדר, והדבר אף נכתב בשעתו בספר המנהגים כחלק ממנהגי חג הפסח. היוזמה החדשה, מרכזת את משלוחי המצות בכל הארץ, וכך לראשונה מתאפשר לכל אחד בכל מקום שהוא לשלוח מצות לאנשים שיש לו השפעה עליהם, גם אם הם גרים בריחוק מקום. למעשה גם תושבי חו"ל יכולים לשלוח מצות לכל מקום בארץ באמצעות השירות החדש.
משלוחי מצות לקראת חג הפסח
תמונת אילוסטרציה - צילום: י. בלינקו
איך זה עובד? יענק'ל גר בפתח תקווה והוא רוצה לשלוח מצות לידידו מהמילואים מנשה המתגורר במטולה. בהתחשב בכך שמדובר בערב פסח, ספק אם המבצע הזה היה בר ביצוע עד היום. השנה אין ליענקל שום בעיה, הוא פשוט מרים טלפון אחד קטן לרכזי המבצע, שתמורת דמי עלות בלבד, יעבירו את המצות לכל נקודה בארץ. 054-8197770 או באימייל [email protected].

המעוניינים לחלק מצות בעצמם לשכניהם, יכולים להזמין חבילות מצות אליהם הביתה. וכן מי שכבר רכש בעצמו סטים של 3 מצות יכול לשלוח אותם ליעדם באמצעות רכזי המבצע, שמבטיחים למסור את המצות לנמענים על ידי אברכים ובחורים חסידיים, כך שאותו אדם שאליו מיועדים המצות יקבל אותם ארוזים בהארת פנים חסידית...
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.