מערכת COL | יום י"ד אייר ה׳תשע״ח 29.04.2018

בכל זירות המדיה: השלוחים בקמפיין ארצי לקראת התהלוכות

על גבי אוטובוסים הנעים ממקום למקום, בשלטי הפרסום הגדולים, במסכי הענק בחוצות הערים, בלוחות המודעות, במקומונים, בערוצי הרדיו המקומיים, ברשתות החברתיות, ובשאר אמצעי הפרסום, בשורת תהלוכת ל"ג בעומר בראש חוצות ● אגף הפרסומים בצעירי אגודת חב"ד בארץ הקודש מסייע לשלוחים בהכנת הפרסומים בכדי להביא את הפרסום למקסימום חשיפה ● וכהשלמת המלאכה, אגף הדוברות הרים לאוויר קמפיין בכלי התקשורת הגדולים, המזמין את ילדי ישראל והוריהם להשתתף בתהלוכות ● לסיפור המלא
בכל זירות המדיה: השלוחים בקמפיין ארצי לקראת התהלוכות
היערכות שיא בקרב מאות שלוחי הרבי בכל רחבי ארץ הקודש לקראת תהלוכות ל"ג בעומר שייצאו לדרך החל מיום רביעי הקרוב, ערב ל"ג בעומר יום ההילולא של התנא האלוקי רבי שמעון בר יוחאי.

בימים האחרונים חברו להם השלוחים יחד, להעלאת קמפיין מיוחד, בכל זירות המדיה, המודפסת והדיגיטלית, לקראת התהלוכות המסורתיות. הקמפיינים המקומיים, מתחברים להם יחדיו לקמפיין ארצי רחב-היקף, אליו נחשפים מיליונים.

על גבי אוטובוסים, בשלטי הפרסום, במסכי הענק בחוצות הערים, בלוחות המודעות, במקומונים, בערוצי הרדיו המקומיים, ברשתות החברתיות, ובשאר אמצעי הפרסום, בשורת תהלוכת ל"ג בעומר בראש חוצות.

אגף הפרסומים בצעירי אגודת חב"ד בארץ הקודש מסייע לשלוחים בהכנת הפרסומים בכדי להביא את הפרסום למקסימום חשיפה, תוך שימוש וניצול הטכנולוגיה והשפה העכשווית מצד אחד, ושמירה על החזית החב"דית והגאון יעקב מצד שני.

וכהשלמת המלאכה, אגף הדוברות בצעירי אגודת חב"ד, בניהולו של הרב מוני אנדר, הרים לאוויר קמפיין בכלי התקשורת הגדולים, המזמין את ילדי ישראל והוריהם להשתתף בתהלוכות.

ניכר שהשנה נעשה מאמץ אדיר על ידי השלוחים להביא את התהלוכות של הרבי לשיא של כל הזמנים", אומר הרב יוסף יצחק אהרונוב, ללא ספק "הפרסום בכל הכלים, מטרתו אחת: להגיע לכל הקהלים ולכל המגזרים, בכדי שלא יהיה ילד או ילדה שלא ישתתפו בתהלוכות השמחות לכבודו של רשב"י".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.