מערכת COL | יום י"ד אייר ה׳תשע״ח 29.04.2018

מסתמן: איסלנד לא תאסור קיום מצוות ברית מילה

וועדת המשפטים של הפרלמנט באיסלנד לא אישרה להעלות את הצעת החוק השנויה במחלוקת להצבעה באסיפת הפרלמנט במדינה - בנושא קיום ברית מילה • מנכ"ל 'מרכז רבני אירופה': "הניסיונות לאסור קיום מצוות יהודייות באירופה צפויים להימשך" • לכתבה המלאה > הצעת חוק באיסלנד: 6 שנות מאסר על קיום ברית מילה
מסתמן: איסלנד לא תאסור קיום מצוות ברית מילה
ארכיון COL
מסתמן כי איסלנד לא תאסור קיום ברית מילה במדינה. וועדת המשפטים של הפרלמנט לא אישרה להעלות את הצעת החוק השנויה במחלוקת להצבעה באסיפת הפרלמנט במדינה.

מנכ"ל "מרכז רבני אירופה" ויו"ר איגוד הארגונים היהודים באירופה (EJA), הרב מנחם מרגולין בירך על ביטולה של הצעת החוק האוסר על ברית מילה אך הזהיר כי הנסיונות לאסור קיום מצוות יהודייות באירופה צפויים להימשך.

"אני מברך על מותה המסתמן של הצעת חוק המפלה, המיותרת ובעיקר האנטי-יהודית הזו. איגוד הארגונים היהודים באירופה, יחד עם ארגונים אחרים - נוצריים, מוסלמיים ויהודים, כולנו מחינו בפני הממשלה האיסלנדית עד שזו הבינה את התנגדותנו החריפה לחקיקה שביקשה להפליל אמונה שלמה."

"בעוד שאנו מקדמים בברכה את החדשות, עלינו להמשיך לעמוד על המשמר. מניסיוננו, חוקים מסוג זה שבים וצצים במקומות רבים ברחבי היבשת. שכן למרבה הצער, ראינו כבר בעבר שכהצעת חוק אחת נכשלת במדינה מסויימת, היא לעיתים קרובות מאומצת על ידי קבוצות במדינות אחרות".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.