מערכת COL | יום י' אייר ה׳תשע״ח 25.04.2018

התוועדות יארצייט השביעי של הרב דוד רסקין ע"ה

באולם ספריית 'לוי יצחק' בקראון הייטס נערכה התוועדות במלאות 7 שנים לפטירת הרב דוד רסקין ע"ה, מנהל ישיבת "תומכי תמימים" המרכזית • ה'חוזר' הראשי הרב יואל כהן סיפר על ההדרכות הרבות שקיבל הרב רסקין מהרבי, ועל פועלו הרב כיו"ר צעירי חב"ד המרכזית • "כשהרב רסקין למד בישיבה בברונוי, צרפת, הוא היה מתלמידיו המסורים של המשפיע הרב ניסן נעמנוב ע"ה, שהדגיש את החשיבות של התפילה באריכות, אך כאשר הגיע הרב רסקין לאמריקה, הוא מיד הקדיש את עצמו להוראות של הרבי להפיץ יהדות בכל מקום", סיפר הרב כהן • לסיפור המלא
התוועדות יארצייט השביעי של הרב דוד רסקין ע

באולם ספריית 'לוי יצחק' בקראון הייטס נערכה התוועדות במלאות 7 שנים לפטירת הרב דוד רסקין ע"ה, מנהל ישיבת "תומכי תמימים" המרכזית, בהשתתפות החוזר הראשי הרב יואל כהן, המשפיע הרב שלמה זרחי, ומנהל צעירי חב"ד הרב שמואל בוטמן.

הרב יואל כהן סיפר על ההדרכות הרבות שקיבל הרב רסקין מהרבי, ועל פועלו הרב כיו"ר צעירי חב"ד המרכזית. "כשהרב רסקין למד בישיבה בברונוי, צרפת, הוא היה מתלמידיו המסורים של המשפיע הרב ניסן נעמנוב ע"ה, שהדגיש את החשיבות של התפילה באריכות, אך כאשר הגיע הרב רסקין לאמריקה, הוא מיד הקדיש את עצמו להוראות של הרבי להפיץ יהדות בכל מקום", סיפר הרב כהן.

הרב שמואל בוטמן, מנכ"ל צעירי חב"ד דיבר על מסירותו של הרב רסקין לרבי, ועל התפקידים הרבים, שהרבי מינה אותו.

משפחת רסקין העמלה על הוצאת ספר לזכרו, מבקשת מהציבור לשלוח זיכרונות או חומר באמצעות דוא"ל [email protected] או בטלפון 917-860-6074.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.