מערכת COL | יום ט' אייר ה׳תשע״ח 24.04.2018

מועצת עיריית ניו יורק הצהירה: 116 ימי חינוך לכבוד הרבי

מושב מועצת עיריית ניו יורק נפתח בתפילה, והיו"ר הכריז: 116 ימי חינוך לכבוד הרבי • יו"ר מועצת עיריית ניו יורק קורי ג'ונסון מסר את ההצהרה להרב שמואל בוטמאן, מנהל צעירי אגודת חב"ד המרכזית • לכתבה המלאה, תמונות
מועצת עיריית ניו יורק הצהירה: 116 ימי חינוך לכבוד הרבי

הצהרת ימי החינוך הועברה על ידי מנהיג המועצה קורי ג'נסון, חברת מועצה לורי קומבו, שמייצגת את שכונת קראון הייטס, וחבר המועצה ויושב ראש השדולה היהודית חיים דויטש.


מושב מועצת עיריית ניו יורק נפתח בתפילה לכבוד הרבי


בדבריו ציין מנהיג המועצה קורי ג'ונסון ש"היום יש לתנועת חב"ד מוסד בכל אחת מ50 המדינות של ארצות הברית, יותר מ5000 מוסדות ביותר מ1000 ערים ב102 מדינות בעולם". והוא הוסיף ואמר "ואנחנו גאים שבמשך 78 השנים האחרונות, החל משנת 1940 נמצא המרכז העולמי של חב"ד בעיר נו יורק".

מנהיג מועצת עיריית נו יורק מסר את ההצהרה להרב שמואל בוטמאן, מנהל צעירי אגודת חב"ד המרכזית.

הרב בוטמאן הודה למנהיג העירייה, ללאורי קמבו ולחיים דויטש, ולכל חברי מועצת העיר, ואמר "כאשר הרבי דיבר חינוך, הוא התכוון לחינוך של כל ילד, הילד האמריקאי, הילד האפריקאי, הילד האסיאתי, הילד האירופאי, הילד המזרח תיכוני, הילד של המזרח הרחוק, כל ילדי העולם" אמר הרב בוטמאן. "הרבי אמר פעמים רבות שהוא רוצה שהילדים ידעו שיש 'עין רואה ואוזן שומעת ושהעולם הוא לא ג'ונגל'".

הרב בוטמאן המשיך כי כתב מ CNN פעם שאל את הרבי מה המסר שלו לעולם. הרבי השיב כי המסר שלו לעולם הוא "שאנו חיים בדור האחרון של הגלות ובדור הראשון של הגאולה ואנחנו יכולים להביא את הגאולה קרוב יותר על ידי שנעשה יותר פעולות של טוב וחסד".
"זה לא 'פייק ניוז'—('חדשות מזוייפות'), אלו חדשות אמיתיות, עם מסר חשוב לעולם כולו", אמר הרב בוטמאן.

"זו באמת זכות אישית עבורי לתת חסות להצהרה הזאת לכבוד הרבי", אמר יושב ראש השדולה היהודית, וחבר המועצה חיים דויטש.
לאחר מכן פתח הרב בוטמן את ישיבת מועצת העיר בתפילה לכבוד הרבי.


ההוראה של הרבי לפתיחת הסנאט בוושינגטון

לפני שפתח את הסנאט של ארצות הברית בוושינגטון ב -1991, אמר הרבי להרב בוטמאן: "קח איתך קופסת צדקה ושכולם יראו מה אתה עושה וידעו על מה כסף צריך ללכת".

הרב בוטמאן עשה זאת גם בפתיחת מועצת העיר ניו יורק. הוא גם הזמין את חברי מועצת העיר להשתתף על ידי תרומה של דולר אחד בקופסת הצדקה. "זה לא מאמץ לגיוס כספים", הוא הבטיח לחברי מועצת העיר, "כי אז היינו מבקשים הרבה יותר מדולר אחד, זה מאמץ לעשות מעשה טוב של צדקה וחסד".

זה היה באמת מחמם לב לראות איך חברי מועצת העיר עומדים בשורה, עם רוח והתלהבות, לשים שטר דולר לתוך קופסת הצדקה. "הם עושים מה שהרבי רוצה" אמר חיים דויטש בשמחה. רבים הביעו הערכה אישית כנה על מסר של הדרכה ועידוד.

הצהרה דומה הוצאה על ידי מושל מדינת ניו יורק, אנדרו קואמו, ראש עיריית ניו יורק ביל דה בלסיו, וכן על ידי שני בתי המחוקקים של מדינת ניו יורק האסמבלי והסענאט.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.