מערכת COL | יום ט' אייר ה׳תשע״ח 24.04.2018

חשוד נוסף ב'עוקץ' נעצר בקריית גת; החשוד העיקרי טרם נתפס

אברכים לכדו אמש (שני) אדם החשוד בנוכלות עם דפוס פעולה זהה לפרשיית עוקץ שלוחי חב"ד ומנהלי המוסדות, עליה פרסמנו כאן ב-COL לראשונה. החשוד ניסה את מזלו בכולל חסידי חב"ד בקריית גת, ולאחר מכן נלכד ע"י אברכים בישיבה של חסידי סלונים בעיר ונעצר ע"י המשטרה ● החשוד העיקרי, 'המוח' מאחורי פעולות העוקץ – טרם נתפס ● כל הפרטים>> פרשיית עוקץ שלוחי חב"ד ומוסדות ב-COL:● פרשיית עוקץ חדשה בין שלוחי חב"ד ומוסדות. חשיפהפרשיית העוקץ נמשכת: שליח חב"ד נוסף נעקץ - והתלונן במשטרהפרשיית העוקץ: נתפס חשוד בפרשיית העוקץ של בתי חב"ד
חשוד נוסף ב'עוקץ' נעצר בקריית גת; החשוד העיקרי טרם נתפס
אילוסטרציה: COL

צבי סופר, COL

חשוד נוסף בפרשיית 'העוקץ' של שלוחי חב"ד ומוסדות, עליה פרסמנו כאן באתר לראשונה, נתפס בקריית גת ע"י אברכים ותושבי השכונה, נלכד ע"י המשטרה והובא למעצר.

עיתון פותחים שבוע בדרום מדווח הבוקר: "אמש, הגיע אדם לעורך עלון במגזר החרדי והציע לו תרומה נדיבה ע"ס 22,000 שקל. אך כיוון שאין לו כרגע מזומן אלא רק צ'ק דחוי של 30,000 ש''ח יתן לו את הצ'ק כתרומה... והעורך יחזיר לו 8,000 ש''ח בלבד במזומן... עורך העלון כבר כמעט שהתפתה 'להרוויח' אך למרבה מזלו לא היה לו מזומן באותה העת..."

משם, המשיך החשוד לכולל של חסידי חב"ד בעיר, שם נפגש עם ראש הכולל. "התיישב מולי אדם, שהציג עצמו כאיש נדל"ן וסוחר. בפיו היתה הצעה נדיבה: מימון של הכולל למשך חודש ימים...".
ראש הכולל, שהיה מודע לתופעת 'התורמים הנדיבים' עקב הפרסומים, לא נפל בפח, והציע לחשוד להגיע מחר למשרדי הישיבה...

פרשיית עוקץ חדשה בין שלוחי חב"ד ומוסדות. חשיפה
פרשיית העוקץ נמשכת: שליח חב"ד נוסף נעקץ - והתלונן במשטרה
פרשיית העוקץ: נתפס חשוד בפרשיית העוקץ של בתי חב"ד

משם, עשה החשוד צעדיו לישיבת סלונים בעיר קרית גת. שם כבר נודע על הנסיון שלא צלח עם עורך העיתון המקומי, ושם עצרו את החשוד עוברי אורח ותושבי השכונה, ובמקביל הזמינו מיידית כוחות משטרה, שתוך דקות ספורות הגיעו ולכדו את החשוד.

לאחר גביית עדויות מתושבים מקרית גת והאזור, הוארך מעצרו של החשוד ביום, כשבמשטרת קריית גת מבקשים את עזרת הציבור ומדגישים: ''במקרה ולא יגיעו תביעות ועדויות אישיות של תושבים שנעקצו או נגנבו על ידי הנוכל לא יוכלו להאריך את מעצרו".

עפ"י עדי ראייה במקום, לא מדובר בחשוד העיקרי בפרשיית העוקץ, שככה"נ טרם נתפס.

*

שלוחים, מנהלי מוסדות! יש לשמור על עירנות גבוהה במקרים דומים. כמו כן, שליח או מנהל מוסד שנתקל בתופעה, שיפנה בהקדם לתחנת המשטרה הקרובה למתן עדות ותלונה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.