מערכת COL | יום כ"ח אדר ב ה׳תשס״ה 08.04.2005

'מצות הגאולה'

השבוע, ביקר הרב יוסף-ישראל הנדל, רב קהילת חב"ד במגדל העמק, במאפיית 'מצות הגאולה' הפועלת בקריית גת בהכשרם של הרב ברוך-בועז יורקוביץ רב קהילת חב"ד בלוד, והרב משה הבלין, רב העיר קריית גת. ל-COL נמסר כי רבנים מצטרפים להכשרים של מאפיית המצות, לעומתם, הרב מרדכי אשכנזי והרב יהודה ירוסלבסקי, לא הביעו שביעות רצון מתהליך הייצור.  
'מצות הגאולה'
הרב הנדל והרב יורקוביץ במאפייה בקריית גת

 

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
3 תגובות
1.
תמונות
כ"ח אדר ב ה׳תשס״ה
אם בעלי המאפיה רוצים שאנו 'הקליינטים' נקנה את המצות, מן הראוי שיבקשו מ - COL לשלוח לשם צלם כדיי לראות את כל התהליך, עצם הבאת תמונה אחת בלבד ורק מהתנור מספיקה לי כדיי להבין שהעסק שם מסריח. אני מתפלא מאוד (בעצם אני לא מתפלא) על אותם 'רבנים' שנותנים הכשרים על שיטת אפיית מצות שלא נראתה אצל רבותינו נשיאנו. גם השם מחשיד 'מצות הגאולה' מה הקשר ? יש קשר, אותם המשיחיסטים שרק רואים מילה שיש לה קונטציה ל'משיח' בוודאי המצות הם ..
2.
תגובה ל1
כ"ט אדר ב ה׳תשס״ה
חבל שמר "1" לא ידע אותנו הקוראים והגולשים בתואריו ובהסמכותיו וסמכויותיו, כי מין הסתם כה גאון הוא עד כי תמונות שייובאו ע"י COL יספקו אותו בכדי לפסול או להכשיר מאפיה זו או אחרת.

אינני מתכוון להוסיף ולפאר את הרב יורקוביץ שממילא לא צריך את שבחי, אבל אומנם אולי ניתן היה לחשוד כי בינו לבין הרה"ח אשכנזי ישנם חילוקי דעות (שחורגים הרבה מעבר לחילוקי דעות הלכתיות, וממילא משפיעים חילוקי דעות אלו גם על השיקולים הטהורים והמטהרים והמכשירים).

אבל להתבטא בכזו צורה דמגוגית וזולה גם על הרב הנדל שממילא ידוע בידענותו ההלכתית הרבה והן בידענותו החסידית ובשילוב שתיהן יחדיו למיצוי ההלכה, זוהי סתם בורות ויהירות מצד הכותב "1", הרב הנדל עומד בין רשימת הרבנים הדגולים שיודעים אף יודעים מה הן הנהגותיהם של רבותינו נשיאינו, ואם הוא מביע דיעה לחיוב מאפיה כזו או אחרת - יש לתת כבוד ומשקל מרובה לדבריו,
מה גם שהרב הנדל לא יחשב כמשיחיסט ללא גבולות.

אז בבקשה מתן דבריך, ואם אתה כל כך רוצה לאכול מצות הגאולה (או איך שלא יקרא שמם) אנא הכבד לך וסע לקרית גת והפסק לשלח לשונותיך החרוצות מעבר למסך המחשב.
3.
תגובה למס' 1
כ"ט אדר ב ה׳תשס״ה
המאפיה פתוחה אתה מוזמן לבוא וליראות נ.ב. חזקה על הרבנים יורקוביץ הבלין והנדל שלו ייצא מכשול תחת ידיהם וכל הפוסל .............................
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.