מערכת COL | יום ה' אייר ה׳תשע״ח 20.04.2018

השליח באופקים הפתיע את ראש העיר: "אתה יקיר התושבים"

אתמול בערב (חמישי), נערך במתנ"ס בעיר אופקים אירוע מרגש ורב משתתפים ביוזמת וניהולו של ראש העיר מר איציק דנינו • שליח חב"ד בעיר הרב ישראל הרשקוביץ הפתיע את ראש העיר כאשר העלה על נס את פועלו ואת ההערכה העצומה שיש לתושבים כלפיו • ראש העיר עלה לבמה לקבל את התעודה ולא הסתיר את התרגשותו מהרעיון אותו יזם הרב הרשקוביץ בחשאי עם עוזר ראש העיר • לכתבה המלאה
השליח באופקים הפתיע את ראש העיר:
הרב הרשקוביץ וראש העיר
אתמול בערב (חמישי), נערך במתנ"ס בעיר אופקים אירוע מרגש ורב משתתפים ביוזמת וניהולו של ראש העיר מר איציק דנינו.

האירוע כולו נסוב סביב תושבים מיוחדים אשר השקיעו רבות בענייני העיר - בהתנדבות, פיתוח, חינוך רווחה וכדומה, שקיבלו בטקס את 'אות יקיר העיר'.

בין הבודדים שקיבלו את האות היה גם מנהל 'מרכז החסד בית התבשיל' - חב"ד אופקים, הרב שניאור קעניג, על התמסרותו הרבה לפתח את בית התבשיל ולהביא למצב שבו לא תהיה משפחה בעיר שלא יהיה לה מזון לשבת, לחגים, ולימות החול. מאות משפחות, נעזרות כל חודש במזון מבושל, ובמזון שמור.

לכבוד האירוע הפיקו מטעם העירייה סרטון קצר, בו רואים את הפעילות 'היום יומית' בבית התבשיל. במהלך הפקת הסרטון,כשראיינו את הרב קעניג, באמצע עבודתו החשובה הוא הדגיש בצורה ברורה שאת הכוח לעבודה מסוג זה הוא מקבל כל הזמן מהרבי, שחינך אותנו לסייע לכל יהודי.

בטקס השתתף גם שר המדע והטכנולוגיה מר אופיר אקוניס, לצד ראש העיר, אישי ציבור ומאות רבות של תושבים. המשתתפים התרשמו מאד לשמוע את הסיפורים הקשים שבהם מטפל ומסייע הרב קעניג וצפו בהתרגשות כיצד ראש העיר מכתיר את הרב קעניג ל'יקיר העיר' אופקים.

ובהתאם לכיוון החב"די של 'לכתחילה אריבער' שבא לידי ביטוי בפעילות באופקים מידי יום - אורות דתוהו אך בכלים דתיקון, נקרא לפתע לבמה חמיו של הרב קעניג - שליח הרבי ורב הקהילה, הרב ישראל הרשקוביץ שהפתיע את ראש העיר והקהל הגדול.

הוא נשא דרשה שבמהלכה העלה על נס את פועלו של ראש העיר מר איציק רביבו ואת ההערכה העצומה שיש לתושבים כלפיו, כמו גם יחסו האישי למצוקת כל תושב. לקול מחיאות כפיים סוערות, הניף הרב הרשקוביץ את התעודה, שהוכנה על ידו, מטעם בית חב''ד והקריא את תוכנה לאורחים המופתעים. "מוסדות חב''ד והציבור באופקים בוחרים במר איציק דנינו (ראש העיר) כיקיר התושבים!" אמר השליח.

ראש העיר עלה לבמה לקבל את התעודה ולא הסתיר את התרגשותו מהרעיון אותו יזם הרב הרשקוביץ בחשאי עם עוזר ראש העיר.

ההתרגשות הגיעה לשיאה כאשר הרב הרשקוביץ, סיפר שכעת הוא סוגר מהלך נפלא ''לפני 6 שנים עמדתי על במה זו וקיבלתי מראש העיר הקום 'תעודת יקיר העיר' ועתה חתני הרב שניאור קעניג מקבל זאת"...

בסיום דבריו, האזינו ראש העיר ועימו מאות המשתתפים בהתרגשות רבה את ברכתו הקדושה של הרבי לאופקים (שנאמרה בחודש ניסן תש''נ ) - כאשר נמסר לרבי 'סמל' העיר אופקים: ''הצלחה רבה, יהי רצון שהמקום יהיה עיר ואם בישראל בכל המובנים, מתוך שמחה וטוב לבב, פרנסה טובה ובריאות טובה, ברכה והצלחה".

הרב הרשקוביץ מסכם את הערב המוצלח ''כאשר הולכים בביטחון גמור בכוחו של הרבי, הרי אפשר לכבוש, אירוע מתוכנן ומושקע מאד, ולהפכו לכמה רגעים לערב חב''די, ולתת לכל הציבור טעם חסידי נינוחי, שיישאר וייתן פירות בעז"ה".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.