מערכת COL | יום ל' ניסן ה׳תשע״ח 15.04.2018

דם על המדרכה: אב ובנו הוכו באכזריות סמוך ל-770 ● דיווח

אב ובנו שהתארחו בשכונת קראון הייטס, הותקפו בליל שבת באכזריות על ידי שלושה גברים ושתי נשים שחורים, עת צעדו בשדרת 'איסטרן פארקוויי' סמוך לבית חיינו 770 ● שכנה ששמעה את קולות הזעקה הזעיקה מיד את 'השומרים' שתיכף הגיעו למקום. עקבות הדם על המדרכה הובילו לבית חיינו, לשם נסו המותקפים ● לדיווח המלא
דם על המדרכה: אב ובנו הוכו באכזריות סמוך ל-770 ● דיווח
צילום אילוסטרציה. (ארכיון col)
אב ובנו ליטאיים, שהתארחו בשבת האחרונה בשכונת קראון הייטס, הותקפו בליל שבת באכזריות על ידי שלושה גברים ושתי נשים שחורים, עת צעדו בשדרת 'איסטרן פארקוויי' בשכונת קראון הייטס, סמוך לבית חיינו 770. המשטרה חוקרת את האירוע.

לדברי המשטרה, בשעה 3:30 לפנות בוקר של ליל שבת התרחשה המהומה. שכנה ששמעה צרחות מהרחוב, הסתכלה החוצה מהחלון, ראתה את המכות "האכזריות" שהעניקה הקבוצה לשני היהודים והזעיקה מיד את ארגון 'השומרים' שהגיעו תוך דקות וגילו דם על המדרכה בלי אף פצוע. כמו כן עשרות שוטרים הגיעו לשטח ולא הצליחו לאתר את המותקפים.

אחד המתנדבים שם לב לטיפות הדם על המדרכה שהובילו לבית חיינו 770, ובעקבותיהם אותרו המותקפים שבינתיים כבר טופלו על ידי 'הצלה'. מאוחר יותר הובל אחד המותקפים לבית רפואה באזור לבדיקות והוא שוחרר כעבור זמן.

בצאת השבת, תיארה האישה לארגון 'השומרים' את אשר ראו עיניה; "ראיתי קבוצה של חמישה אנשים שחורים, שלושה גברים ושתי נשים, תוקפים את שני הגברים היהודים, כשאחד מהם שוכב על הרצפה. לאחר מכן הם ברחו לאורך השביל אל שדרת ניו יורק".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.