מערכת COL | יום ל' ניסן ה׳תשע״ח 15.04.2018

האם בביתר עלית ומודיעין עלית יבנו אזורי תעסוקה ומסחר?

בתום מאבק ממושך של שר הפנים אריה דרעי בישיבת הממשלה, בשורה לביתר עילית ומודיעין עילית: יקבלו תקציבים לפיתוח אזורי תעסוקה ומסחר, בביתר לפיתוח אזור התעשייה העתידי 'היער האנגלי' • לדיווח המלא
האם בביתר עלית ומודיעין עלית יבנו אזורי תעסוקה ומסחר?
בתום מאבק ממושך של שר הפנים אריה דרעי בישיבת הממשלה, בשורה לביתר עילית ומודיעין עילית: יקבלו תקציבים לפיתוח אזורי תעסוקה ומסחר.

בשורה משמעותית לערים ביתר עילית ומודיעין עילית: משרד האוצר התחייב בישיבת הממשלה הבוקר, להעניק סיוע תקציבי לסבסוד פיתוח אזורי תעסוקה לערים אלו. הסיכום הושג לאחר מאבק ממושך שניהל שר הפנים הרב אריה דרעי מול אגף התקציבים באוצר, למען הערים הללו הנמצאות בתחתית טבלת הסוציו אקונומי, ומשוועות לפיתוח אזורי תעסוקה שיצעידו את העיר קדימה.

התחייבות האוצר שניתנה לפרוטוקול בהיקף של עשרות מיליוני שקלים, יסייעו לביתר עילית בפיתוח אזורי התעשייה כמו בשטח היער האנגלי וכן במודיעין עילית, שיזרימו מקומות עבודה לתושבים ויוסיפו הכנסות לישוב. מדובר בהישג חסר תקדים, זאת לאחר שנים רבות שראשי הערים מנסים להשיג תקציבי פיתוח אלו.

כמו כן, שר הפנים דרעי רשם הישג נוסף בישיבת הממשלה, כשהאריך את תוקף מעמד 'הפריפריה החברתית' של משרד הנגב והגליל עד יוני 2021. מדובר למעשה באור ירוק להמשך הסיוע האדיר של משרד הפריפריה למאות שכונות ברחבי הארץ, שהוגדרו ע"י השר דרעי כפריפריה חברתית. יצוין, כי עד כה סייע משרד הפריפריה בהיקף של מילארד שקלים לשכונות אלו ברחבי הארץ, אשר לראשונה הוכרו ע"י מדינת ישראל וקיבלו תקציבים ממשלתיים לשלל פרויקטים חברתיים ותרבותיים.

שר הפנים הרב אריה דרעי אמר: "אני שמח על שהאוצר נעתר לדרישתי לסייע למודיעין עילית וביתר עילית בפיתוח אזורי תעסוקה החיוניים להן מאד. המאבק לא היה קל, אבל הגיע הזמן שהמדינה תכיר בצרכי הערים הללו הנמצאות במעמד סוציו אקונומי 1 ותעניק להן את הדחיפה הראויה. כמו כן, אני רוצה לברך על הארכת מעמד 'הפריפריה החברתית' של משרדי, להמשיך ולפעול למען מאות תושבי שכונות מוחלשות ברחבי הארץ, חלקם מערים חזקות, שרק בשנים האחרונות זכו לסיוע ממשלתי".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.