מערכת COL | יום כ"ז אדר ב ה׳תשס״ה 07.04.2005

קמפיין ה'סדרים' מתחיל: כולם יהיו ב'סדר'...

צעירי חב"ד פותחים בקמפיין פרסומי שיכלול מודעות על אוטובוסים, תשדירי פרסומת ברדיו ובאנרים באתרי האינטרנט Ynet, וואלה ו-NRG ('מעריב') - המזמין את הציבור להשתתף בסדרים הציבוריים שמארגנים בתי חב"ד בארץ. מרכז מידע טלפוני ימסור פרטים לפונים בטלפון, ובאתר צעירי-חב"ד תתפרסם הרשימה המלאה. בסדרי הפסח ישתתפו עולים חדשים, ישראליים, אמהות וילדים, חיילים וצעירים, קשישים וחולים, משפחות נזקקות ומשפחות נפגעי הטרור. המשך ב'כתבה מלאה'
קמפיין ה'סדרים' מתחיל: כולם יהיו ב'סדר'...
בצעירי-אגודת-חב"ד ערוכים כבר לפסח. בעוד לכפר חב"ד ולבתי חב"ד בארץ זורמים מדי יום אלפי תלמידים ללמוד על ההכנות לחג הפסח, על מצוות החג ומנהגיו, מרכז צעירי-חב"ד פותח בקמפיין פרסומי גדול שנועד להביא לידיעת הציבור את האפשרות לקיים את סדר הפסח במחיצת בית חב"ד.


הוראה מהרבי

ב'יחידות' של הרבי בשנת תשמ"ו עם הרבנים הראשיים דאז, הרב מרדכי אליהו שליט"א, והרב אברהם שפירא שליט"א, אמר הרבי כי "...יש להשתדל שב"ליל הסדר" ישבו כל ארבעת הבנים ל"שולחן הסדר". כלומר, גם אלו אשר בכל השנה רחוקים הם מעניני יהדות, תורה ומצוותיה, ישתתפו גם הם ב"סדר"...

לכאורה, יש לפרסם מודעות בעיתונות המקומית, שהרב המקומי עורך "סדר פומבי" במקום פלוני ובזמן פלוני, "סדר" שיהי' פתוח לקהל הרחב, אשר, כל הרוצה יוכל להשתתף בסדר, לקבל ד' כוסות וג' מצות וכו' וכו'. ובהדגשה – שלא דורשים דבר, לא תמורה כספית, לא גיור ע"י מילה וטבילה... וגם לא מחוייבות להשאר עד סיום ה"סדר", אלא כל מי שרוצה יוכל להיכנס ולצאת ברגע שירצה.

כדי לדרבן את הרבנים לעניין, אמר הרבי כי הוא מוכן להשתתף בהוצאות אלו כמיטב יכולתו, וציין כי יצרף לכך עוד אנשים שישמחו להשתתף בהוצאות אלו".

הרב יוסף יצחק הכהן אהרונוב, יו"ר צעירי אגודת חב"ד ויו"ר אגודת חסידי חב"ד בארץ, הורה לצוותי התכנון והארגון בצעירי אגודת חב"ד ולאגף השיעורים והפעולות - לעשות הכל כדי שהוראתו של הרבי תזכה ליישום מירבי על-ידי בתי חב"ד בכל רחבי הארץ.


תמיכה כספית לסניפים

מרכז צעירי-אגודת-חב"ד בישראל - הזרוע המבצעת של חב"ד בארץ, מעודד ומדרבן את סניפי בתי חב"ד בישראל, לארגן סדרי פסח ציבוריים בכל עיר ועיירה בארץ. לשם כך אף מעניק המרכז תמיכה כספית מוגברת עבור ההוצאות הרבות הכרוכות בארגון ה'סדר' הציבורי. התמיכה מתאפשרת השנה הודות לתרומה לפרוייקט זה - לעילוי נשמת מרת ורדה בת ר' מאיר ז"ל, על-ידי בני משפחתה שיחיו.

מנהל אגף התכנון והמבצעים העונתיים בצעירי-חב"ד, הרב יוסף-יצחק לבנהרץ, סיפר כי מרכז קמפיין הפרסום יכלול שילוט פרסום על אוטובוסים, תשדירי פרסומת ברדיו, באנרים באתרי האינטרנט Ynet, וואלה ו-NRG ('מעריב') ומודעות בעיתונות.

כמו-כן מפעיל מרכז צעירי חב"ד מרכז מידע טלפוני שימסור מידע לפונים בטלפון, הן על הסדרים בארץ והן על הסדרים לישראלים בחו"ל.

בסדרי הפסח, ישתתפו אלפים, מכל גווני האוכלוסיה: עולים חדשים, ישראליים, אמהות וילדים, חיילים וצעירים, קשישים וחולים, משפחות נזקקות ומשפחות נפגעי הטרור.

אתר צעירי-חב"ד








הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.