מערכת COL | יום כ"ד ניסן ה׳תשע״ח 09.04.2018

בדרך חזרה משליחות: הדיילת הגישה מנת חמץ

ל'תמים' חב"די שחזר משליחות בחג הפסח, עם טיסת 'דלתא' מוינציה לניו יורק, הוגשה מנה כשרה עליה נכתב ברור: "לא לשימוש בפסח" • כאשר התקשר להתלונן, הוצע לו הפיצוי המקובל למי שהזמין ארוחה - ולא קיבל: 100 דולר • אבל הוא זועם: זו לא שאלה של פיצוי, אלא של זלזול • לסיפור המלא
בדרך חזרה משליחות: הדיילת הגישה מנת חמץ
חרדים 10

להפתעה הזו לא ציפה 'תמים' שטס לפני חג הפסח במסגרת שליחות של ה'מרכז לענייני חינוך' של חב"ד – לגרמניה, כדי לערוך שם סדר פסח ליהודים מקומיים. במהלך חול המועד הוא עשה את דרכו חזרה לניו יורק בטיסה של חברת 'דלתא', עם מטוס שהמריא מונציה שבאיטליה.

כאשר הגיעה שעת הארוחה בטיסה, התייצבה בפניו הדיילת והגישה את מנת הארוחה הכשרה שהוכנה עבורו. אלא שלמרבה התדהמה המנה הכילה חמץ גמור – שניצל בפירורי לחם, עם פסטה – והיא הוגשה לו למרות שעל האריזה של המנה נכתב בצורה ברורה: "לא לשימוש בפסח".

"הוא צלצל אליהם לאחר הטיסה להתלונן", מספר קרוב משפחתו לחרדים 10. "והם הציעו לו פיצוי כדין מי שהזמין ארוחה – ולא קיבל: 100 דולר. אבל הם לא הבינו מה הבעיה ולא הסבירו כיצד נותרה התקלה. מבחינתם, הזמנת אוכל הולכת לעתים לאיבוד, ו-100 דולר זה פיצוי הולם. "אלא שמבחינתו זה בכלל לא נושא של פיצוי, אלא הזלזול של החברה, חוסר שימת הלב. ספק אם היה יחס דומה למי שאוכל חלל או טבעוני.

את תגובת חברת דלתא לא הצלחנו להשיג.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.