מערכת COL | יום כ"ד ניסן ה׳תשע״ח 09.04.2018

"שבוע שכולו תורה" בכינוסי התורה היומיים בירושלים

שבוע גדוש של שיעורים בנגלה ובחסידות, היה מנת חלקם של מאות שוחרי תורה וחסידות בכינוסי התורה היומיים, שהתקיימו במשך כל ימי החג בבית הכנסת ובית המדרש "היכל לוי יצחק" בשכון חב"ד בירושלים, שאורגנו בהצלחה רבה על ידי צעירי אגודת חב"ד בירושלים • לסיפור המלא
שבוע גדוש של שיעורים בנגלה ובחסידות, היה מנת חלקם של מאות שוחרי תורה וחסידות בכינוסי התורה היומיים, שהתקיימו במשך כל ימי החג בבית הכנסת ובית המדרש "היכל לוי יצחק" בשכון חב"ד בירושלים, שאורגנו בהצלחה רבה על ידי צעירי אגודת חב"ד בירושלים.

יום אחר יום התכנס קהל רב מכל הגוונים והאזינו בקשב רב לרבנים הגאונים שנשאו מדברותיהם בהלכה ובאגדה.

ראשון הדוברים היה הדיין המפורסם הרב זלמן נחמיה גולדברג שהעמיק בסוגיא של "תשביתו" לפי רבי יהודה וחכמים, ביום השני הרצה הרב קלמן הלוי סגל ר"מ בישיבת חב"ד בפתח תקוה שהשמיע חידושים מעניינים ומרתקים בדיני בקשת סליחה.

ביום השלישי מסר את השיעור, בטוב טעם ובבהירות נפלאה הרב יוסף יצחק הבלין רב קהילת חב"ד ברמת שלמה בעניין "חידושי הרבי בחרוסת".

הרב יעקב גולדשמיד מראשי ישיבת "תומכי תמימים" המרכזית בכפר חב"ד נעל את כינוסי התורה שריתק את הקהל בגאונות רבה במשך שעה ארוכה בעניין "שני דברים אינן ברשותו של אדם ועשאו הכתוב כאילו הן ברשותו" להבנת אדמו"ר הזקן.

דברי פתיחה מדי יום השמיע המנחה הותיק הרב נפתלי הכהן רוט יו"ר צעירי אגודת חב"ד בירושלים, שיחד עם הרב אשר סלומון מחשובי אנ"ש בירושלים ארגנו את הכינוסים.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.