מערכת COL | יום כ' ניסן ה׳תשע״ח 05.04.2018

מצה שמורה לאלפי פעילי הממסד הישראלי

אלפי פעילי הממסד הישראלי הרשמי, הקונסוליה היהודית, הפדרציה היהודית, המגבית היהודית המאוחדת, השגרירות הישראלית, "משלחת הבטחון", "הפדרציות היהודיות של צפון אמריקה" שכוללת את המגבית היהודית המאוחדת של כל ארצות הברית וגם את המגבית היהודית המאוחדת בכל צפון אמריקה, ו"משלחת הבונדס" -- קיבלו מצה שמורה לכבוד הפסח על ידי צעירי אגודת חב"ד המרכזית • לכתבה המלאה
מצה שמורה לאלפי פעילי הממסד הישראלי


"חברי הקונסוליה מחכים למצות השמורות, זה נעשה מנהג שנתי ואני רוצה להודות לחב"ד על עזרתם התמידית" אמר דני דיין, הקונסול הכללי בנו יורק.

"חב"ד לא שוכחים אותנו" אמר ישראל מימון הנשיא של ה"בונדס". מימון זוכר את העבודה הנפלאה של חב"ד עוד מזמן היותו בעבר מזכיר הממשלה והודה בחמימות על העזרה האדיבה.

אריק גולדשטיין, הנשיא והמנהל הכללי של "הפדרציה היהודית" וה"מגבית היהודית המאוחדת" דיבר על התרומה הגדולה של חב"ד להחזקת היהדות בכל העולם והודה לחב"ד עבור הספקת המצות לכל פעילי הצוות מידי שנה בשנה.

בכל מקום עמדו שורות של פעילים לקבל את המצות השמורות לכבוד החג. "הכל בא מהוראת הרבי לזכות יהודים במצה שמורה" אמר הרב שמואל מנחם מענדל בוטמאן, מנהל צעירי אגודת חב"ד המרכזית.

ג'רי סילברמאן, הנשיא והמנהל הכללי של "הפדרציות היהודיות של צפון אמריקה" ("דזשואיש פעדעריישנס אוו נארטה אמריקה") "בכל מקום שאני נוסע אני רואה את אנשי חב"ד והם עושים עבודה נהדרת, הם חלק אנטגרלי מהנוף היהודי, והיום כל העולם רואה במוחש את תרומתם הגדולה לעם היהודי".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.