מערכת COL | יום כ"ז אדר ב ה׳תשס״ה 07.04.2005

'פאראד' החמישים - יוצא לדרך

כפי שפורסם ב-COL, תצא תהלוכת 'טנקים' חב"דיים לחוצות עיר וקריה, כמידי שנה בשנה, לקראת יום הבהיר – יום הולדת את מלכינו – י"א ניסן. ממרכז חב"ד ליובאוויטש העולמי 770 בברוקלין ניו יורק, ייצאו אי"ה 50 טנקי מצוות ב'פאראד' ענק ומפואר ל'המונה של מנהטן', ומשם יפרדו בעשרה ראשים למרכזי הערים הגדולות במדינת ניו יורק, מקום מושבו של בעל השמחה, הרבי. צעירי אגודת חב"ד המרכזית, הזרוע המבצעת והמוציאה לידי פועל את כל פעולות חב"ד ליובאוויטש בעיר ניו יורק מאז ומעולם, אחראית כמובן, גם על מבצע כביר זה. עשרות מאנ"ש, אברכי הכולל ותלמידי התמימים הביעו את נכונותם באסיפות מרכזיות שהתקיימו בשבועות האחרונות, בשכונת קראון הייטס ובועידות טלפוניות, להתגייס במלוא המרץ למילוי התפקיד והשליחות, כיאה ליום גדול זה.
'פאראד' החמישים - יוצא לדרך
ה'טנקים' ברחובות מנהטן
המספר 50, נבחר גם הוא כסמל לציון 50 שנות פעילות, 50 שנות הפצת היהדות והחסידות חוצה למיליוני יהודים, מאז יזם וייסד כ"ק אדמו"ר את הארגון צא"ח, המתנהל כמימים ימימה בראשותו של יו"ר צא"ח העולמית הר"ר דוד ראסקין שיחי' (ישלח לו השי"ת רפואה קרובה ושלימה), זאת במסגרת מגוון אירועים ופרוייקטים שמתקיימים לציון יובל זה.

הנהלת צא"ח המרכזית יוצאת בפנייה דחופה לאנ"ש, השלוחים ותלמידי התמימים בעיר ניו יורק ובסביבותיה, לא ללכת שולל אחרי טלפונים אנונימיים, ולברר היטב מי הוא הפונה ולאיזה ארגון ותנועה הוא משתייך. הודעה מסודרת ואחראית לציבור הרחב בדבר ה'פאראד' תצא בימים הקרובים אי"ה עם כל הפרטים והזמנים.

כל תרומה, נדבה, יוזמה, הצעת עזרה, עיצה או הערה, צריכה להיות מופנית אך ורק למשרד תהלוכות הטנקים שע"י צא"ח, הרב כתריאל קסטל (17189531000) או לחילופין הרב שלום וילהלם (16317740226).
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.