מערכת COL | יום י"ג ניסן ה׳תשע״ח 29.03.2018

'הפנינג פסח' בשכונת אחדות-מפ"מ פתח תקווה

בית חב"ד בשכונת אחדות-מפ"מ בפתח-תקווה, בראשות השלוחים הרב מנחם מענדל כלפון ורעייתו בשיתוף המתנ"ס השכונתי, ערכו ל-250 הורים וילדים פעילות מגוונת וחווייתית של 2 סדנאות מקצועיות באפיית מצות עבודת יד ובניית נרות משעווה • לכתבה המלאה
'הפנינג פסח' בשכונת אחדות-מפ

"הפנינג פסח להורים וילדים תושבי שכונת 'אחדות-מפ"מ' פתח תקוה!", זעקו שלטי הרחוב אשר הזמינו את ילדי השכונה לפעילות פסח חווייתית של בית חב"ד בשכונת אחדות-מפ"מ בראשות השלוחים הרב מנחם מענדל כלפון ורעייתו בשיתוף המתנ"ס השכונתי.

250 הורים וילדים השתתפו ונהנו מפעילות מגוונת וחווייתית של 2 סדנאות מקצועיות באפיית מצות עבודת יד ובניית נרות משעווה. כל ילד וילדה הכינו באופן עצמאי מצה טעימה וטרייה בליווי הדרכה צמודה משלב ה'לישה' ועד 'האפייה'! מתוך לימוד חווייתי, שמעו הילדים על חג הפסח ונחשפו לשלבי הכנת המצות.

כמו כן, נערכה סדנה נוספת של בניית נרות ל'בדיקת חמץ' משעווה. הילדים שמעו הסברים על המנהג וכל אחד יצא עם נר אחד ביד! הפעילות לוותה ב'טנק המבצעים' של חב"ד, בו נערך סיור מרתק לילדים אשר שמעו לראשונה על פעילותם של ה'טנק' וה'טנקיסטים'!

ההורים וילדיהם הודו בסיום האירוע לשלוחי הרבי בשכונה וכן לרב אשר זאב דייטש שליח הרבי לפתח תקווה התומך ומלווה את הפעילות בשכונה. כמו כן הודו למנהלת המתנ"ס שלקחה חלק מרכזי בארגון האירוע.

כל אלו מצטרפים לשאר פעולות הבית חב"ד בשכונה ב'מבצע מצה' וחלוקת מאות ערכות של מצה שמורה לתושבי השכונה ובעלי העסקים,שברחבי שכונת אחדות-מפ"מ בפתח תקוה, מתוך אמונה וביטחון שפעולות אלו יביאו להתגלותו המיידית של הרבי.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.