מערכת COL | יום י"ב ניסן ה׳תשע״ח 28.03.2018

"אפעס כשר לפסח" > 'מה שקרה השבוע בליובאוויטש' • טעימה

מגזין פסח ב-COL מגיש: 'אפעס פארבייסען' > החדשות והתמונות המעניינות שהיו השבוע בחב"ד, וכן יעלו לכותרות • מדוע העובד המקסיקני ב-770 חייך השבוע? מי חגג יום-הולדת 99 לאורך ימים? איזה מתנה ייחודית נתנו השלוחים הצעירים מתאילנד לרבי לי"א ניסן? מיהו איש התקשורת החב"די שכיסח את דשא חצרו לפסח? איזה פוליטיקאי הפתיע את צוות מד"א ונכנס לניידת לתרום דם? מה עשה ר' מנחם לרר בלשכת מנכ"ל 'מאוחדת'? מי הם אנשי התקשורת החב"דיים שהרימו כוסית באירוע של 'קול-ברמה'? מי העניק מצות לבנו של ראש הממשלה לשעבר? והיכן איש הטלוויזיה אסי עזר הניח תפילין וקיבל מצות לחג? • קחו טעימות >>>
'מה שקרה השבוע בליובאוויטש' • טעימה " title=""אפעס כשר לפסח" > 'מה שקרה השבוע בליובאוויטש' • טעימה " />


מאת: מנדי זילברשטרום, COL

*** 

"משכימי קום"... > מעט לאחר מערכת הבחירות הסוערת בכפר חב"ד לראשות הוועד, נצפה היו"ר הקודם, ר' שמעון רבינוביץ', כשהוא בדרכו לתפילת שחרית, ובדרך - מעיף מבט אל לוח המודעות ומתעדכן מה חדש בשטח.



"הללו את השם כל גויים" > מתוך כל המהומה וההרס שחוללו בבית חיינו בסוף השבוע שעבר כמה אישי מדון, הצליח אחד מן העובדים המסורים להציל עותק בודד מהחוברת המהודרת "כתבית יהבית" עליה יצא זעמם של המבלגנים. מיד הוא נעמד לתמונת הזדהות עם התמימים הכואבים... בשולי הדברים נציין, שהמעוניינים לקבל את החוברות עם צאתם לאור יכולים לשלוח את שמם לכתובת [email protected].



'לחיים'.. ועד 120 > הרב אהרון ווגנר שליח חב"ד באירקוצק שבמזרח סיביר, חגג השבוע עם היהודי המבוגר בקהילה שלו, יום-הולדת 99, לאורך ימים ושנים טובות. ברוסיה, כמו ברוסיה - גם בגיל 99 מרימים כוסית 'לחיים' על משקה, ומאחלים ברכות בשפע.



"מתנות קטנות" > ילדי משפ' פיקל, השלוחים בצ'אנג-מאי שבתאילנד, רצו להעניק מתנה לרבי לכבוד יום ההולדת שלו. הם ניגשו למטיילים הישראלים, הציעו את מרכולתם - וכך אספו מתנות רבות לרבי - קבלת החלטה טובה.



"העוסקים בצרכי ציבור" > רב העיר סמולנסק והמחוז השליח הרב לוי יצחק מונדשיין, הנמנה על חבר מייסדי הגמ"ח המרכזי "קרן חי' מושקא" במוסקבה, קיבל שי הוקרה שהוענק לו השנה במלווה מלכה השנתי ה-17, לידידי ותומכי הקרן.



"עַפְרָא דְּאַרְעָא" > ההכנות לחג הפסח הן רבות - קניות, סידורים וניקיונות. ר' משה כהנא, עורך COL, מאנ"ש ביתר-עלית, נצפה השבוע כשהוא מסדר ומטפח את הגינה שלו לחג, בלבוש הולם.



"בכל דור ודור עומדים עלינו לכלותינו" > ר' עמי פייקובסקי, נפגש השבוע עם יאיר שטרן (מימין), בנו של אברהם יאיר שטרן הי"ד, מי שהיה מפקד הלח"י ונרצח ע"י הבריטיים, ועם משה בן יהודה (משמאל), שבעצמו לחם בעבר בלח"י - והעניק להם סט מצות שמורות לחג. 



"הדם הוא הנפש" > ניידת של מד"א שעמדה במרכז קריית-מלאכי וחיכתה לעוברים ושבים מתושבי העיר, שיבואו לתרום מדמם למען חולים שזקוקים לו, הופתעו כאשר אל הניידת נכנס סגן ראש העיר, ר' חיים שטיינר - שהרים את שרוולו וביקש לתרום למען הזולת. דוגמא אישית.



הרב לרר: "איך אצלך"? המנכ"ל: "ב'כללי/ת'? מוכנים לפסח".. > העסקן החב"די, חבר הנהלת הישיבה המרכזית ויו"ר ועד כפר חב"ד לשעבר, ר' מנחם לרר, נצפה כשהוא מעניק לידידו, מנכ"ל קופת חולים 'כללית', סט מצות מהודרות לחג הפסח מהמאפייה בכפר. על זה נאמר: "רק בריאות".



כל החדשות מ.. 'קול ברמה' > בערב הרמת כוסית לקראת חג הפסח לעובדי רדיו 'קול-ברמה', נצפו יחדיו אנשי התקשורת החב"דיים - ר' נועם זיגמן, ר' מנדי ריזל ור' עמי מיימון, כשלצדם - איש התקשורת ר' דודי שוומנפלד. מה הם מכינים ומבשלים לנו לחג?.. ימים יגידו, אם תאזינו! 



שבט שרת עם מצות חב"ד > מצה שמורה הוענקה לבניו של ראש הממשלה השני, משה שרת ז"ל, בביקור של ידידם ר' שמואל אופנר מלוד, מטעם פעילי חב"ד. כל צאצאי שבט שרת יחגגו את הסדר יחדיו בתל אביב באכילת מצה שמורה מחב"ד. בנוסף הוענק להם הספר 'ברגע האמת', בו מתואר בהרחבה הקשר של אביהם עם הרבי.



זריזין מקדימין.. למכירת חמץ > יו"ר ארגון החסד 'חסדי שבתאי' ומנהל מרפאות צפת ומרום גליל של קופת-חולים מאוחדת ר' יוסי זליקוביץ', נצפה בלשכת מד"א קהילת חב"ד בצפת, הרב מרדכי ביסטריצקי, במכירת חמץ של המרפאות שבניהולו.  



זמן מסך > הרב עדי אלפנט, משלוחי חב"ד בתל-אביב, נצפה השבוע לצד מנחה הטלוויזיה אסי עזר, במסעדה מקומית בעיר. השליח החב"די הצעיר, העומד בקשר עם עזר, הניח לו תפילין ואף העניק לו חבילת מצות לחג הפסח.



***

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.