מערכת COL | יום י"ב ניסן ה׳תשע״ח 28.03.2018

אשקלון: ראש העיר אירח בלשכתו את שלוחי חב"ד

לכבוד יום הולדתו של הרבי בי"א ניסן אירח ראש העיר אשקלון מר תומר גלאם בלשכתו את שלוחי הרבי הפועלים בעיר אשקלון • ראש העיר אירח בלשכתו את שלוחי חב"ד
אשקלון: ראש העיר אירח בלשכתו את שלוחי חב
לכבוד יום הולדתו של הרבי בי"א ניסן אירח ראש העיר אשקלון מר תומר גלאם בלשכתו את שלוחי הרבי הפועלים בעיר אשקלון. בטקס רב רושם בהשתתפות בכירי העירייה והשלוחים באשקלון, שמעו הנוכחים על סגולתו של יום יא' ניסן- בו ירדה לעולם נשמתו של מנהיג ישראל, הרבי של כולם.

לאחר שהשלוחים ואנשי סגל העיריה נעמדו לאמירת פרק התהילים החדש של הרבי, פתח השליח הראשי ורב קהילה הרב מנחם ליברמן בדברי תורה לחג הפסח, ופירט לפני ראש העיר את תפקידם וחזונם של השלוחים, שעובדים כצוות מלוכד ופרוסים ברחבי העיר אשקלון, וכל שליח מייצג קהילה מכובדת.

ראש העיר דיבר על הערכתו הרבה לפעילות החינוך והחסד של חב"ד, ושיתף את השלוחים בתכניותיו לפיתוח מוסדות חב"ד, פתיחת בתי חב"ד נוספים והרחבת מפעל החסד של חב"ד באשקלון. ראש העיר וחברי מועצת העיר רותקו למשך דקות ארוכות לוודיאו של הרבי שהוקרן במהלך ההתוועדות.

לסיום העניק הרב ליברמן לראש העיר וצוותו מצה שמורה, ויחד עם ראש העיר העניק הרב ליברמן לכל אחד מהשלוחים שי מזכרת- הגדה של פסח עם לקוטי טעמים ומנהגים.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.