מערכת COL | יום י"ב ניסן ה׳תשע״ח 28.03.2018

אלפי תמימים התכנסו בכפר חב"ד ל'יום תמים לרבי' ● גלריה שניה

לאחר שיעורי חסידות שהתקיימו עם שחר, תפילת שחרית בכובד ראש וכתיבת פ"נ, יצאו אלפי תלמידי התמימים, משתתפי תוכנית 'יום תמים לרבי' בכפר חב"ד, בשיירת טנקים אדירה למבצע תפילין רבתי בכל רחבי גוש דן. עם חזרתם, התקיים שיעור עיוני בענייני משיח וגאולה עם הרב שניאור זלמן אשכנזי ● צלם COL ניתאי אבל היה שם והוא מגיש גלריית תמונות ● יום תמים לרבי
אלפי תמימים התכנסו בכפר חב
צילום: ניתאי אבל
יום שלישי, יום הבהיר י"א ניסן, עם שחר התקיימו שיעורי חסידות ולאחריהם תפילת שחרית חגיגית. אחריה ישבו אלפי התמימים לכתוב פ"נ לרבי כנהוג ולאכול ארוחת בוקר דשנה ומגוונת.

לאחר שחזרו מ"מבצעים" לכבוש את העולם בתפילין התקיימה הגרלה על העונים נכונה לשאלות על חומר בשיחה ל"יא ניסן והתקיים שיעור מאלף עם השליח, פה מפיק מרגליות, הרב שניאור אשכנזי בענייני גאולה ומשיח. התמימים ישבו כשעתיים מרותקים לדברים המתוקים ולאחר מכן עם כיבוד קל צפו התמימים במראות קודש מהרבי מהתוועדות י"א ניסן תשמ"א. היום המיוחד נחתם בהגרלה גדולה של ספרים על המשתתפים "במבצעים" וזכה בה התמים מ"מ קשת מישיבת תות"ל בני ברק.

ב'ועד תלמידי התמימים' שארגן את האירוע מבקשים להודות לתלמידי התמימים מישיבת תות"ל המרכזית בכפ"ח ומשאר הישיבות שעזרו בגופם ובנפשם להצלחת היום המיוחד ולתורמים הנכבדים על כל הגשמיות בשפע. וליו"ר ארגון 'ועד תלמידי התמימים' בארץ הקודש הרב מענדי קנלסקי על הניהול ביד רמה ובמסירות עד אין קץ לתמימים כל השנה ובפרט ביום זה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.