מערכת COL | יום י' ניסן ה׳תשע״ח 26.03.2018

"איך הסתדרנו בלי זה עד היום?" ● טור אישי

"השאלה שכולם שואלים, איך לא היה מענה כזה עד היום? כמי שיש לו מקורבים ואני בעצמי עם כל השאלות שמתעוררות, ראיתי את הידיעה באתר שנפתח מוקד ההלכה של כלל רבני אנ"ש בארץ הקודש והחלטתי לשלוח סמס לברר עניין הלכתי מסוים. בתוך שעה תמימה הייתה לי תשובה מפורטת ומנומקת להפליא" ● טור אישי שכתב א' מאנ"ש על המיזם החדש של 'מוקד הלכה חב"ד' והגיע למערכת ● לטור המלא

מאת א' מאנ"ש

וכמו תמיד, השאלה שכולם שואלים איך לא היה מענה כזה עד היום? כמי שיש לו מקורבים ואני בעצמי עם כל השאלות שמתעוררות, ראיתי את הידיעה באתר שנפתח מוקד ההלכה של כלל רבני אנ"ש בארץ הקודש והחלטתי לשלוח סמס לברר עניין הלכתי מסוים. בתוך שעה תמימה הייתה לי תשובה מפורטת ומנומקת להפליא.

מוקד ההלכה החדש שיזמו ועד רבני חב"ד בשיתוף כל רבני קהילות חב"ד היא המהפכה בה"א הידיעה של חסידות חב"ד בארץ הקודש. ואקווה שגם בעולם יהיה מוקד מיוחד לשלוחים שיוכלו לענות להם על כל השאלות און ליין. ידוע עד כמה הרבי נשיא דורנו הקפיד ביותר לשאול רב, וכפי שראינו אצל הנשיא בעצמו שהיה שואל וחיכה למענה רב ורק אז ביצע את הדברים. כידוע לרב יש סייעתא דשמיא לענות על שאלה הלכתית גם כאשר נראה שיודעים את התשובה, ובימינו אלה שלעיתים קשה להשיג את הרב ולא פעם מתעצלים להרים טלפון מיוחד לרב, הפיתרון של פתיחת מוקד ההלכה הוא דבר חשוב ביותר ואין ספק שהתוצאות מכך יהיו חיוביות ביותר.

בשם רבים וטובים אני מקווה ומצפה שהמוקד יהפוך למוקד הלכתי למשך השנה. וכך ההלכה תהיה נר לרגלינו בכל דבר ועניין ויקל על אלפי משפחות לבצע במדויק את הוראות ההלכה הק'. אין לי מה להוסיף על היוזמה הבורכה אלא לברך ולהוקיר את ועד רבני חב"ד על היוזמה המתבקשת מאליה. ומדבר ה' זו הלכה נגיע תיכף ומיד לדבר ה' זה הקץ תיכף ומיד. ואין לי ספק אם רצו להעניק לרבי מתנה מיוחדת ליום הולדתו מוקד ההלכה זוהי מתנת יום הולדת שתגרום נחת רוח רב. פסח כשר ושמח!
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.