מערכת COL | יום ט' ניסן ה׳תשע״ח 25.03.2018

"יהיה בסדר!": חב"ד בקמפיין ארצי בעיתונות לקראת פסח

אגף הדוברות בצעירי חב"ד, בניהולו של הרב מוני אנדר, השיק קמפיין ענק בעיתונות הפונה לציבור הכללי, תחת הכותרת "יהיה בסדר!" • המודעות החגיגיות, מזמינות את עמך בית ישראל להשתתף בסדרים הציבוריים שמקיימים 414 בתי חב"ד הפזורים בכל רחבי ארץ הקודש • במודעה מצויין בהבלטה יום הולדתו של הרבי שיחול ביום שלישי הקרוב, י"א בניסן. "זהו יום זכאי ומיוחד אליו יכולים כל אחד ואחת מאיתנו להתחבר, ולקבל מתכונותיו וערכיו של המנהיג היהודי הגדול בדורנו", נכתב • יהיה בסדר

חג הפסח בפתח ושלוחי חב"ד בארץ הקודש, לצד אלפי שלוחי חב"ד ברחבי העולם, נערכים במרץ לקראת הסדרים הציבוריים, בהם צפויים להשתתף רבבות יהודים מכל גווני הקשת.

אגף הדוברות בצעירי חב"ד, בניהולו של הרב מוני אנדר, השיק קמפיין ענק בעיתונות הפונה לציבור הכללי, תחת הכותרת "יהיה בסדר!".

המודעות החגיגיות, מזמינות את עמך בית ישראל להשתתף בסדרים הציבוריים שמקיימים 414 בתי חב"ד הפזורים בכל רחבי ארץ הקודש.

לצד הסדרים, מציעה חב"ד לציבור הכללי לרכוש מצות שמורות ומהודרות בבתי חב"ד, כמו גם לקיים את מכירת החמץ באמצעות אתר מיוחד שהושק.

במודעה מצויין בהבלטה יום הולדתו של הרבי שיחול ביום שלישי הקרוב, י"א בניסן. "זהו יום זכאי ומיוחד אליו יכולים כל אחד ואחת מאיתנו להתחבר, ולקבל מתכונותיו וערכיו של המנהיג היהודי הגדול בדורנו", נכתב.

"מניסיון העבר", אומר הרב יוסף יצחק אהרונוב, "לקמפיין רחב היקף מסוג זה ישנה השפעה רחבה על יהודים הפונים לאחר הפרסום לשלוחים ומבקשים להצטרף ולהשתתף בסדרים הציבוריים".


הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.