מערכת COL | יום ב' ניסן ה׳תשע״ח 18.03.2018

לראשונה מבית JEM: ההתוועדות המלאה מי"א ניסן תשמ"א

JEM
בימים אלו של תחילת חודש ניסן, ימי ההכנה ליום הבהיר י"א ניסן הבא עלינו לטובה, יום ההולדת הקט"ז של כ"ק אדמו"ר נשיא דורנו, הופיע לראשונה מבית JEM ההתוועדות המלאה של י"א ניסן תשמ"א, באורך ארבע שעות תמימות • לסיפור המלא
לראשונה מבית JEM: ההתוועדות המלאה מי
עטיפת הדיסק
"כי גבר עלינו חסדו" - בשורה טובה מבית JEM: בימים אלו של תחילת חודש ניסן, ימי ההכנה ליום הבהיר י"א ניסן הבא עלינו לטובה, יום ההולדת הקט"ז של כ"ק אדמו"ר נשיא דורנו, הופיע לראשונה מבית JEM ההתוועדות המלאה של י"א ניסן תשמ"א, באורך ארבע שעות תמימות.

התוועדות זו כבר ראתה אור לפני כשש שנים, לקראת י"א בניסן תשע"ב, אולם הפקה זו כללה בשעתו רק כשעתיים וחצי של ווידאו מתוך ארבע שעות ההתוועדות, שכן זה היה חומר הווידאו שהיה אז ברשות JEM מתוך ההתוועדות.

בהשגחה פרטית מיוחדת ונפלאה, נמצא לאחרונה השעה וחצי החסרים של קטעי הווידאו מהתוועדות זו, וכעת, ערב י"א ניסן תשע"ח, לשמחת לב כלל אנ"ש והתמימים, מופיע לראשונה ההתוועדות המלאה.

קטעי הווידאו החדשים כוללים חומרים רבי ערך מתוך התוועדות, שהייתה ייחודית בתוכנה, ובה הרבי הכריז על המבצע העולמי של כתיבת ספר תורה לילדי ישראל, וכן היא כללה התייחסויות נרחבות ל"מדינה של חסד" ארצות הברית ולתפקידה בעולם, וכן באשר לנסיון ההתנקשות בנשיא ארה"ב רייגן באותם ימים.

כאמור, ההתוועדות ארכה כארבע שעות, ובמהלכה נשא הרבי שבע שיחות קודש. בשיחה הראשונה דיבר הרבי על ביאור הכוונה והמעלה שביום ההולדת, והמשכת ברכות הקב"ה בקשר לשנת הגבורות, תגבורת ההמשכה;

בשיחה השניה הביע הרבי תודה לכל מברכיו לקראת יום ההולדת, ובהם לנשיא ארצות הברית רונלד רייגן שיתרפא מנסיון ההתנקשות בו, וההוראה מכך אודות חשיבות החינוך וההכרה בבורא עולם.

בשיחה השלישית המשיך הרבי לעסוק בנושא זה, אשר כיוון שהקב"ה הציל את נשיא המדינה, עליו לנצל את השפעתו למען צדק ויושר, לא רק בארצות הברית אלא בכל בעולם, וההוראה מכך לכל יהודי לנצל את כוחותיו כראוי.

בשיחה הרביעית דיבר הרבי אודות חובת ארצות הברית להשפיע בעולם אמונה צדק ויושר, ולשם כך עליה לא להיות תלויה במדינות אחרות בנוגע לנפט; במשך דיבר הרבי על ההוראה מברכת החמה שנערכה באותם ימים, ונלצל את הכוחות שאפשר להוציא מהשמש.

השיחה החמישית עסקה בהתעוררות אודות מבצע פסח וכל המבצעים, ומעלין בקודש.
בשיחה השישית הכריז הרבי אודות כתיבת ספר תורה לאחדות ישראל במטרה לאחד את כללות ילדי ישראל, בירושלים עיה"ק, ואשר כל האותיות ימכרו לילדים ולילדות לפני בר מצווה, וכן פרטים שונים במבצע.

בשיחה השביעית והאחרונה ביאר הרבי את ההוראות משיעור החומש היומי בעניין "שחוטי חוץ", וכך שהזהירות שחלבו ודמו של יהודי לא ינוצלו לעניינים שהם חוץ לקדושה, אלא רק "על מזבח ה'".

במהלך ההתוועדות הרבי גם אמר מאמר חסידות, דיבור המתחיל "בכל דור ודור חייב אדם לראות את עצמו".

דיסק ההתוועדות החדש מופיע עם כיתוביות בשפות: עברית, אידיש, אנגלית, צרפתית, ספרדית ופורטוגזית

הדיסק החדש יוקרן במרכזו של "יום תמים לרבי" שייערך בי"א ניסן הקרוב, וכן בשורה של קהילות אנ"ש ברוב עם, בהשתתפות אנ"ש שיחיו בכל מקום, כהכנה ליום הבהיר יום הולדת כ"ק אדמו"ר.

***

מתוך עטיפת הדיסק החדש:

כמי שהתיישב על אדמת אמריקה בשנת תש"ט (1941), הרבי ראה בעצמו את התנועות החברתיות הגדולות שהיכו שורש בארצות הברית במהלך ארבעת העשורים הבאים, ואת צמיחתה כמעצמה עולמית בין משפחת העמים.

עם כניסתו לשנתו ה-80 בי"א ניסן תשמ"א (1981), בשעה שבני ה"בייבי בום", הדור הראשון שלאחר המלחמה, התחיל להתבגר, ובעקבות ניסיון התנקשות מזעזע בחייו של הנשיא רונלד רייגן, הרבי השמיע שיחה גלויה על העתיד של אמריקה כחברה אתית ומוסרית, המהווה מגדלור לאחרים ומספקת פתרון גם לאתגרים המקומיים שלה וגם לרחוקים.

לקראת סיום ההתוועדות, הרבי הודיע על יוזמה חדשה: ילדי עם ישראל ישתתפו בכתיבת ספר מיוחד על-ידי קניית האותיות שלו וכך יתאחדו זה עם זה, עם התורה ועם ה' בעצמו.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.