מערכת COL | יום כ"ט אדר ה׳תשע״ח 16.03.2018

חב"ד מגיבה לסערה: "גאים בערכי הנצח בשליחות הרבי"

בעקבות הסערה שחולל חבר מועצת עיריית תל אביב, לאחר שחסיד חב"ד "העז" להציע למישהו בבניין העירייה להניח תפילין – אגף דוברות חב"ד פרסם בכלי התקשורת תגובה רשמית ● "חסידות חב"ד מעולם, ובשום דרך, לא כופה את עצמה ואיננה נוקטת בשום הליך העלול לגרום לתחושת הכרח בקרב הציבור", נאמר בתגובה, "חב"ד גאה בערכי הנצח שהיא מציפה בריש גלי בשליחותו של הרבי מליובאוויטש" ● לתגובה במלואה
חב
בעקבות הסערה שחולל חבר מועצת עיריית תל אביב, לאחר שחסיד חב"ד "העז" להציע למישהו בבניין העירייה להניח תפילין – חב"ד פרסמה בתקשורת תגובה רשמית.

כזכור, חסיד חב"ד שהגיע לסידורים בבניין עיריית תל אביב, ניצל את זמנו כשהמתין לפגישה, והציע לכמה יהודים להניח תפילין.

למקום נקלע אחד מחברי העירייה שפרסם פוסט, עם הכותרת המתלהמת: "מיסיונריות במסדרונות עיריית תל-אביב. הוא הציע לי בלי היסוס ובושה להניח תפילין".

בתגובה, אלפי גולשים תקפו את דבריו בתגובות חריפות. הסערה עשתה את שלה ובכלי התקשורת עסקו בנושא ופרסמו את התגובה הרשמית של חב"ד שפורסמה על ידי הרב מוני אנדר, מנהל אגף הדוברות בצעירי אגודת חב"ד.

"חסידות חב"ד מעולם, ובשום דרך, לא כופה את עצמה ואיננה נוקטת בשום הליך העלול לגרום לתחושת הכרח בקרב הציבור", נאמר בתגובה, "לא נותר לנו אלא 'להתנצל' בפני חבר המועצה של העיר העברית הראשונה על תחושת הקבס וחוסר הנעימות שהן מסיבות לו.

"במקרה דנן, הבושה עליה הוא מלין היא נחלתו הבלעדית. חב"ד גאה בערכי הנצח שהיא מציפה בריש גלי בשליחותו של הרבי מליובאוויטש".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.