מערכת COL | יום כ"ח אדר ה׳תשע״ח 15.03.2018

בשורה לאברכי הכוללים בניו יורק: 500 דולר לצורכי החג

הודעה מיוחדת נמסרה הבוקר למאות אברכים חב"דיים ההוגים בתורה במסגרת ארבעת הכוללים בעיר ניו יורק: שלושה כוללי תורה במנהטן תחת אחריות השלוחים המקומיים, ו'כולל אברכים שע"י המזכירות' בראשותו של המרא דאתרא הגה"ח הרב יוסף אברהם הלוי העלער שליט"א * מלגה מיוחדת לצורכי החג בגובה של 500 $ לכל אברך, תימסר ביממה הקרובה, תרומתו של הנגיד הנכבד ר' שלום בער דרייזין מתומכי התורה הגדולים בארה"ב * לכתבה המלאה
בשורה לאברכי הכוללים בניו יורק: 500 דולר לצורכי החג
עולם התורה החב"די בניו יורק, הבירה הכלכלית של ארצות הברית, פורח. לצד תלמודי תורה וישיבות הפזורים בכל רחבי העיר, פועלים גם שורה של כוללים לאברכים, המקדישים את ה'שנה ראשונה' ללימוד תורה ביגיעה, כהכנה ליציאה לשליחות בערי השדה או בשדה החינוך, כפי הוראתו הידועה של הרבי.

לצד הכולל הותיק והמרכזי, 'כולל אברכים שע"י המזכירות', בראשותו של המרא דאתרא הגה"ח הרב יוסף אברהם הלוי העלער שליט"א, נפתחו בעשור האחרון עוד מספר כוללים בעיר.

מאות האברכים הלומדים באותם כוללים, שמחו לקבל הבוקר את הבשורה כי יוענקו להם מלגות מיוחדות לקראת חג הפסח הממשמש ובא, כסיוע ועזר לצורכי החג.

המלגה הנדיבה בסך 500 $ לכל אברך, היא תרומתו של הנגיד החסידי הנודע ר' שלום בער דרייזין שיחי', מתומכי התורה הבולטים בארה"ב. כל זאת בהשתדלותם של העסקנים החסידיים רודפי צדקה וחסד, ר' אלי' סלאווין שיחי', ור' נח פאקס שיחי' המשמש גם כמנהל הכולל.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.